Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Finance > Finanční zdroje z EU > OP vzdělávání pro konkurenceschopnost


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 
 

Realizace rozvoje týmu interních lektorů

logolink

 
 
 

Cílem aktivity je zdokonalení osobního projevu pracovníků, kteří vystupují před skupinami zaměstnanců jako školitelé, lektoři. Tento systém se týká především školení interních lektorů.

Součástí vzdělávacího kurzu bude především:

  • sebepoznání a rozvoj osobnosti, příprava na prezentace,
  • identifikace osobnostního typu posluchačů, trénink,
  • komunikace v lektorování, image lektora, trénink,
  • rétorika v prezentaci a řeč těla, trénink,
  • asertivita v komunikaci při prezentaci, práce s trémou, řešení konfliktních situací,
  • zvládání technických pomůcek.

Kurz je ukončen získáním certifikace či osvědčení. Mezi jednotlivými dny probíhá individuální konzultace. Tato aktivita je zacílena na rozvoj vlastních kapacit, které budou schopny dále vzdělávat své kolegy v nejvíce frekventovaných oblastech.

 
 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > Finance > Finanční zdroje z EU > Projekty OPLZZ > Projekt Kvalita 10 > Realizace rozvoje týmu interních lektorů

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Počet návštěv: 121423

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek