Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O Vysočině > Přednosti Kraje Vysočina


 

Rodinné audity v organizacích zřízených Krajem Vysočina - archiv dokumentů

 
 
 

Projekt se zaměřuje na subjekty zřízené Krajem Vysočina, s cílem vypracovat Metodiku opatření na podporu slaďování práce a rodiny do jejich personálního rozvoje a motivovat tak management k realizaci pracovní politiky přátelské k rodině.

 

Audity hodnotí nejen opatření, která byla již zavedena, ale odkrývají i další možnosti podniku a pomáhají s jejich realizací.

 

Audit probíhá ve třech stupních (analýza situace, vyhodnocení, navržení opatření). Je prováděn nezávislými externími auditory.

 

Výstupy:

 

výběr a oslovení 20ti příspěvkových organizací

 

realizace a vyhodnocení rodinného auditu ve 3 organizacích

 

zpracování Metodiky opatření na podporu slaďování pracovního a rodinného života do plánu personálního rozvoje zaměstnavatelů

 

workshop  - zaměstnavatelé v Kraji Vysočina, seznámení, příklady „dobré praxe“, cca 30 účastníků

 
 
 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > Rodinný a sociální portál > Projekty kraje financované z EU > Žijeme a pracujeme na Vysočině > Klíčové aktivity > Rodinné audity v organizacích zřízených Krajem Vysočina

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Počet návštěv: 13241

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek