Vyhledávání
Orientační nabídka
Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor informatiky > Fond Vysočiny - Grantové programy pro oblast ICT > Úspěšné projekty Fondu Vysočiny
Fond Vysočiny - Grantové programy pro oblast ICT
Vyberte:
Rozdělení silniční a dálniční sítě v kraji Vysočina
Rozdělení silniční a dálniční sítě v kraji Vysočina podle vlastnictví silnic a podle výkonu státní správy.
Silniční a dálniční síť v kraji Vysočina se dělí podle vlastnictví následovně:
- vlastníkem dálnice D1 - 93 km – je stát s převodem výkonu vlastnického práva na Ministerstvo dopravy ČR
- vlastníkem silnic I. tříd – 422 km – je stát zastoupený Ministerstvem dopravy ČR, které pověřilo Ředitelství silnic a dálnic ČR, v kraji Vysočina Správu Jihlava
- vlastníkem silnic II. a III. tříd – 4 578 km – je kraj s výkonem některých vlastnických práv prostřednictvím své příspěvkové organizace Krajské správy a údržby silnic Vysočiny.
Silniční a dálniční síť v kraji Vysočina se dělí podle výkonu státní správy následovně:
- výkon státní správy na dálnici D1 – Ministerstvo dopravy ČR
- výkon státní správy na silnicích I. tříd – Krajský úřad
- výkon státní správy na silnicích II. a III. tříd – Obecní úřady obcí s rozšířenou působností
Zodpovídá: Ing. Jiří MacuraVytvořeno / změněno: 1.2.2006 / 11.1.2010 | Zveřejnit od: 1.2.2006
Počet návštěv: 68453
Zobrazit vyhledávací formulář »
- Kontakt:
-
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu
- Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00- , Kraj Vysočina na Facebooku
- Pokladna, CzechPOINT:
- pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.