Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Tiskoviny kraje > Právní předpisy kraje a rozhodnutí hejtmana > Zásady
Vyberte:
Jedná se o dvoudenní odborné vzdělávání zástupců veřejné správy, neziskových organizací a aktivních občanů v oblasti zapojování veřejnosti do aktivit obce. Účast přislíbil zástupce rakouského partnera projektu, kterým je Úřad Dolnorakouské zemské vlády. Ve svém příspěvku seznámí se situací k danému tématu v Dolním Rakousku.
Pozvání přijala také ředitelka regionálního dobrovolnického centra TOTEM (http://www.totem-rdc.cz/) z Plzně Vlastimila Faiferlíková, která předá informace o zkušenostech s projektem Časová banka 55+ (Zeitbank 55+) a možnostech přenosu tohoto modelu z Rakouska do České republiky. Systém časové banky je zaměřen zejména na podporu péče o seniory a zdravotně postižené. Jedná se o novou formu sousedské výpomoci, kdy občané v produktivním věku i dosud soběstační senioři dobrovolnicky vypomáhají potřebným a „spoří“ si tak hodiny na dobu, kdy sami budou pomoc potřebovat. S modelem časové banky byli seznámení i účastníci dubnové studijní cesty v Rakousku a byl jimi hodnocen jako jeden z těch, který má potenciál pro přenesení na Vysočinu.
Akce je organizována v rámci projektu Kraje Vysočina „Angažovanci“, jehož celý název zní „Zvýšení kvality místní Agendy 21 prostřednictvím zapojení aktivních občanů do rozvoje regionu“. Projekt je realizován v rámci Operačního programu přeshraniční spolupráce Rakousko – Česká republika. Kontaktní osoba: Jana Böhmová, Odbor regionálního rozvoje, telefon 564 602 556, e-mail: bohmova.jana@kr-vysocina.cz.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se