Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Rozpočet kraje > Mapa investic a oprav
1. Provedení personálního auditu jak u zdravotnické části, podle požadavků zdravotních pojišťoven a dle potřebné kvalifikace, tak u nezdravotnické části podle potřebnosti a ekonomické situace. Personální audit provádíme samozřejmě vlastními silami.
Termín provedení auditu: Do konce června s tím, aby od 1. 7. 2013 došlo k postupné realizaci snižování stavu nadbytečných zaměstnanců. Jejich konkrétní počty, vzhledem k výše uvedenému, není možné zatím komentovat.
2. Byl ustaven tým pro optimalizaci komplementu s cílem zvýšit výkonnost a snížit přesčasovou práci.
Termín: Do konce června bude projednáno s jednotlivými primáři komplementu.
3. Nastavit hmotnou stimulaci zdravotnické části na lůžkových odděleních u spotřeb léků a speciálního zdravotnického materiálu na ošetřovací den.
Termín: Od 1. 7. 2013.
4. Posoudit dodavatelské smlouvy a jejich výhodnost pro nemocnici.
Termín: Do konce června.
5. Vytipovat možnosti zvýšení výnosů za poskytování placených služeb mimo zdravotní pojišťovny.
6. Vedení Nemocnice Třebíč garantuje, že nedojde k žádnému omezení jak lékařské, tak ošetřovatelské péče u jednotlivých odborností. Bude udržena kvalita poskytované zdravotní péče.
7. Provádí se inventura využití prostor Nemocnice Třebíč. Důvodem je zvažované přestěhování LDN a očního oddělení z budovy na ulici Družstevní, a tím docílení úspory na provozních nákladech nemocnice.
Termín: Konec srpna 2013.
8. Měsíčně budeme poskytovat informace zřizovateli – Kraji Vysočina o plnění strategických cílů a o dosažených úsporách.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se