Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Kultura a památky > Kultura > Příspěvkové organizace zřizované Krajem Vysočina > Ohlédnutí za uplynulými roky
Vyberte:
O tom, že Kraj Vysočina má velký potenciál pro svatební
průmysl a zatím stojí trochu stranou zájmu snoubenců i svatebních koordinátorů
se shodly ředitelka Vysočina Tourism Oľga Königová i svatební
koordinátorka a zakladatelka svatební agentury Wedding Fields Kateřina Fields.
Vysočina nabízí řadu krásných a zajímavých míst pro svatební obřady, navíc za
příznivější ceny než oblíbené lokality v okolí Prahy nebo známé turistické
památky v Česku. A právě na svatební nabídku chce v letošním roce
cílit svou kampaní krajská příspěvková organizace Vysočina Tourism. Výsledkem
by měla být webová nabídka nejrůznějších typů svatebních míst v regionu, včetně
doplňkových služeb.
Kateřina Fields se s přítomnými podělila o více než 20letou zkušenost
s pořádáním tuzemských i zahraničních svateb a představila nejnovější
trendy ve svatebních obřadech. Snoubenci dnes preferují svatbu tzv. All in one,
tedy vše na jednom místě, navíc stále častěji se svatební obřad přesouvá do
odpoledních hodin a přidává se další doplňkový program pro svatební hosty, jako
jsou oblíbené fotokoutky, dětské koutky a další. Oproti minulosti se dnes také
pořádají svatby pro více hostů, výjimkou není ani 120 až 150 lidí. O výběru
místa pro svatbu rozhoduje hlavně prostředí, ale také nabízené služby, možnost
přespání a samozřejmě finanční náročnost.
Poděkování za skvělou organizaci celého setkání patří ředitelce Zámku Třešť Pavle Pěkné i celému jejímu týmu.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se