Vyhledávání
Orientační nabídka
Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro samosprávu > Rada kraje > Podklady pro jednání rady
Podklady pro jednání rady
Vyberte:
Upozornění pro příjemce dotací na CzechPOINT
Dokument je uložen v archivu
Dodatečně bylo zveřejněno upozornění pro příjemce dotací na CzechPOINT - k zjednodušené žádosti o platbu je nutné předložit Výpis z oddělené účetní evidence prokazující plnění Podmínek Rozhodnutí o poskytnutí dotace v části 3, bod 9. Pokud jste tak při podání zjednodušené žádosti o platbu neučinili, zašlete tento doklad na příslušnou pobočku CRR ČR i s uvedením registračního čísla projektu.
Shrnující výčet všech příloh ke
zjednodušené žádosti o platbu (všechny doklady musí být předloženy nejpozději
při podání zjednodušené žádosti o platbu, pokud nebyly doloženy při podání
žádosti o dotaci):
- Monitorovací zpráva podepsaná statutárním zástupcem
(nebo pověřenou osobou)
- Příloha č. 1 - Dokument o volbě nebo existenci
statutárního zástupce žadatele (například ověřený výpis nebo originál zápisu
nebo usnesení z jednání prvního zastupitelstva - pokud nebyl předložen spolu se
Žádostí o poskytnutí dotace)
- Příloha č. 2 - Pověření oprávněné osoby od
statutárního orgánu k podpisu Monitorovací zprávy (je-li
relevantní)
- Příloha č. 3 - Soupiska faktur (podepsaná statutárním
zástupcem nebo osobou jím pověřenou)
- Příloha č. 4 - Kopie dokladů související s výběrovým
řízením na dodavatele (pokud nebyly předloženy spolu se Žádostí o poskytnutí
dotace)
- Příloha č. 5 - Kopie uzavřených smluv s
dodavateli/kopie objednávky (pokud nebyly předloženy spolu se Žádostí o
poskytnutí dotace)
- Příloha č. 6 - Kopie účetních dokladů k soupisce
faktur
- Příloha č. 7 - Kopie výpisů z
účtů, ze kterých/na které byly realizovány platby v souvislosti s realizací
projektu, nebo výpis z internetového bankovnictví opatřený razítkem a podpisem
odpovědné osoby, tj. statutární zástupce nebo jím pověřená osoba (na výpisech
barevně označte platby, o které se jedná)
- Příloha č. 8 - Seznam čísel
účtů s uvedením názvu banky, využívaných příjemcem v souvislosti s realizací
projektu (je-li relevantní, tj. v případě, že příjemce používá i jiný účet, než
uvedený v Žádosti o poskytnutí dotace)
- Příloha č. 9 - Podklady
prokazující dodržení pravidel pro publicitu. Fotografie pořízeného majetku
označeného štítky od poskytovatele.
- Příloha č. 10 - Závěrečné
vyúčtování žádosti o platbu. Žádost o platbu vygenerovaná v IS
Benefit7.
- Příloha č. 11 - Úředně
ověřená kopie záznamu usnesení zastupitelstva nebo výpisu z usnesení
zastupitelstva, kde je uvedeno schválení Podmínek zastupitelstvem
- Příloha č. 12 - Výpis z
oddělené účetní evidence příjemce pro projekt
Upozornění: v případě
nedodání všech výše uvedených dokladů bude administrace vyúčtování Vaší žádosti
pozastavena do doby úplného předložení všech dokladů, což v krajním případě může
vést i k navrácení dotace.
Zodpovídá: Ing. Karel ŽákVytvořeno / změněno: 23.9.2009 / 23.9.2009 | Zveřejnit do:
1.11.2012
Počet návštěv: 26489
Zobrazit vyhledávací formulář »
- Kontakt:
-
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu
- Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00- , Kraj Vysočina na Facebooku
- Pokladna, CzechPOINT:
- pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.