Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání
Vyberte:
Komise složená ze zástupců Ministerstva vnitra ČR, Ministerstva práce a sociálních věcí ČR, Fakulty humanitních studií Univerzity Karlovy, společností Alternativa 50+ a Fórum 50% hodnotila výsledky aktivit krajských úřadů resp. krajů v přístupu, fungování a dodržování procesů v této oblasti, a to uvnitř úřadu i směrem navenek k občanům kraje. Kraji Vysočina udělila 1. místo s celkovým počtem 102 bodů. To je výsledek o 25 bodů vyšší, než dosáhly kraje umístěné na druhém a třetím místě. Kraj Vysočina si tak již třetím rokem drží toto výsostné postavení mezi kraji v naší zemi a i nadále se značným předstihem.
„Komise v rámci hodnocení u Kraje Vysočina ocenila v první řadě rozsah přístupu a aktivit, zejména to, že nechápeme genderovou politiku jen jako vyrovnání šancí pro ženy a muže, ale že se zabýváme začleněním všech skupin obyvatelstva či zaměstnaneckých skupin, které jsou nějakým způsobem znevýhodněny ve svém postavení, a že podporuje aktivity směřující ke slaďování osobního a pracovního života jak obyvatel/ek kraje, tak i zaměstnanců/kyň kraje zařazených do krajského úřadu. Zdůrazněna byla trvalá péče v této oblasti a neustálý a neutuchají zájem dál oblast rozvíjet,“ vyjmenovává Zdeněk Kadlec.
Poděkování patří všem, kteří se tématu uvnitř úřadu i směrem navenek věnují. Těm, kteří aktivity realizují, ale i těm, kteří pro realizaci samotnou přinášejí podněty. Dále těm, kteří přispěli do podkladů zpracovávaných v souvislosti s přihláškou našeho krajského úřadu do této soutěže.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se