Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor informatiky > Fond Vysočiny - Grantové programy pro oblast ICT > Úspěšné projekty Fondu Vysočiny


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

Fond Vysočiny - Grantové programy pro oblast ICT

Záložky hlavní nabídky

Vyberte:

Úřednice/úředník na úseku ochrany ovzduší a odpadového hospodářství odboru životního prostředí a zemědělství

Dokument je uložen v archivu
kraj
Přihlášku v písemné podobě je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 28. 11. 2022 do 12.00 hod. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny, e-podatelny na adresu posta@kr-vysocina.cz nebo poštou na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava. Kontaktní osoba: Bc. Denisa Navrátilová, tel: 564 602 418, e-mail: navratilova.d@kr-vysocina.cz.
 

 
 

požadujeme:

  •         vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání v oboru zaměřeném na ochranu životního prostředí, ovzduší a na odpadové hospodářství nebo příbuzné obory
  •         přehled v oblasti veřejné správy
  •         znalost zákona č. 541/2020 Sb., o odpadech, ve znění pozdějších předpisů
  •         vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
  •         komunikační a organizační schopnosti
  •         schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů, schopnost týmové práce
  •         schopnost rychle se učit
  •         schopnost logického a analytického myšlení
  •         dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office, internet)
  •         řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností

 výhodou:

  •         zkouška odborné způsobilosti z oblasti odpadového hospodářství
  •         zkušenosti v odpadovém hospodářství a ochraně ovzduší
  •         zkušenosti s výkonem správních činností v oblasti životního prostředí
  •         znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů

 nabízíme:

  •       perspektivní pozici
  •       zázemí stabilní organizace
  •       pracovní poměr na dobu určitou - zástup za pracovní neschopnost a následnou mateřskou, příp. rodičovskou dovolenou
  •       zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
  •       plný pracovní úvazek
  •       10. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  •       odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu1)
  •       trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování 
  •       vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program
  •       pozici vhodnou i pro absolventy

 uchazečka/uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  •       jméno a příjmení, titul
  •       datum a místo narození
  •       státní příslušnost2)
  •       místo trvalého pobytu
  •       číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizí/ho státní/ho občanku/občana
  •       kontaktní spojení (telefonní, e-mailové)
  •       datum a podpis

k přihlášce je nutno přiložit:

  •       životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  •       výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad příslušného státu)
  •       ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

1)     Podmínky dle Části šesté, Hlavy III., zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů.

2)     Úřednicí/úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státní/m občankou/občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizí/m státní/m občankou/občanem a má v České republice trvalý pobyt.

Přihlášku v písemné podobě je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 28. 11. 2022 do 12.00 hod.

Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny, e-podatelny na adresu posta@kr-vysocina.cz nebo poštou na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava.

Úplné znění inzerátu najdete v níže uvedené příloze.

 

Odkazy

 
 
Zodpovídá: Jana Činčárová
Vytvořeno / změněno: 2.11.2022 / 2.11.2022 | Zveřejnit do: 28.11.2022 | Úřední deska od-do: 2.11.2022-28.11.2022

Počet návštěv: 1819
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek