Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O kanceláři
Hasiči budou v domově pracovat ve dvojicích vždy se zaměstnancem domova, budou vykonávat běžnou obslužnou péči, pomáhat s hygienou klientů, s rozvozem jídla, základním úklidem, přesunem materiálu nebo prádla. „Právě prádelna je jedním ze zcela ochromených provozů. Vstříc nám okamžitě vyšly Jihlavské prádelny, které nám budou dočasně prát. Prádlo pomáhají před odvozem třídit kolegyně z kanceláří. Personální výpadek se dotkl i stravovacího provozu. Dočasně jsme museli omezit výběr a druh podávaných jídel,“ říká ředitelka Domova Velké Meziříčí Renata Horňáková. Zároveň dodává, že k dnešnímu dni je v domácím ošetřování nebo pečujících o nemocné děti celkem 24 zaměstnanců z obslužných provozů i z přímé péče. Pozitivně testována na COVID-19 byla zhruba čtyřicítka klientů, nyní je u nich průběh onemocnění mírný, v mnoha případech bezpříznakový. Uvedená čísla se každý den mění. S rodinami klientů je vedení domova v telefonickém i e-mailovém kontaktu.
Vedení Kraje Vysočina a Domova pro seniory Velké Meziříčí děkuje za pomoc při řešení mimořádné situace ředitelství Hasičského záchranného sboru Kraje Vysočina, samosprávě města Velké Meziříčí, Zdravotnické záchranné službě Kraje Vysočina a dobrovolníkům, kteří se stále hlásí a mají zájem pomoci se zajištěním volnočasových i osobních aktivit klientů Domova pro seniory Velké Meziříčí.
Domov pro seniory Velké Meziříčí má kapacitu 103 klientů, nabízí i služby domova se zvláštním režimem. Jeho chod zajišťuje 74 zaměstnanců. Zřizovatelem domova je Kraj Vysočina.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se