Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor informatiky > Projekty
Závěrečná konference česko-rakouského projektu IB-KE Interkulturní vzdělávání dětí a dospělých se uskutečnila 13. června 2012 v Brně. Inspektorka pro mateřské školy z Úřadu dolnorakouské zemské vlády Christa Thenner při svém vystoupení na konferenci uvedla, že „i přes počáteční nejistotu ze strany obcí i učitelů zúčastněné děti i lektory výuka cizího jazyka baví, nyní jsou projektem všichni nadšeni a dokonce se zvýšil zájem mateřských škol v Rakousku o výuku češtiny“. Na závěr konference byl představen projekt navazující, který bude realizován od září 2012 po dobu dvou let. Jedná se o projekt s názvem IB-KSP Interkulturní vzdělávání dětí, žáků a pedagogů. V rámci tohoto projektu bude pokračovat výuka němčiny a češtiny v mateřských školách, které byly zapojeny do předchozího projektu, uskuteční se další setkávání lektorek s výměnou vzájemných zkušeností s podporou zkušeného metodika z Goethe Institutu, a také se rozšíří o návaznost výuky jazyka na základních školách formou jazykových kroužků a nepovinných hodin. Do výuky německého jazyka by se mělo v Kraji Vysočina zapojit zhruba 120 dětí v mateřských školách a 30 dětí v základních školách.
Partnerem projektu IB-KE za Kraj Vysočina je příspěvková organizace Vysočina Education. V našem kraji se do tohoto projektu zapojily následující mateřské školy:
Uvedené projekty jsou spolufinancovány Evropským fondem pro regionální rozvoj (ERDF) z operačního programu Evropské územní spolupráce Rakousko-ČR 2007–2013 a státním rozpočtem ČR.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se