Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro samosprávu > Zastupitelstvo kraje
„Budeme se snažit omezit provoz stavebních strojů v areálu nemocnice. Proto jsme nasměrovali stavební cesty mimo hlavní prostory,“ upřesňuje technický náměstek Jiří Drdla. Pacientům a zaměstnancům se vedení nemocnice předem omlouvá za zvýšený hluk a prach v důsledku bourání. V těchto dnech probíhá demontáž podlah, zárubní a oken, demolice střechy a obvodových zdí začne v příštím týdnu.
Nová budova dětského pavilonu bude obsahovat celkem 33 lůžek, z toho 3 lůžka budou vyčleněna pro intermediální péči. Kapacita lůžek se tak zvětší oproti stávajícímu dětskému oddělení o 5 lůžek. V pavilonu budou umístěny všechny odborné ambulance, bude zde vybudováno zázemí pro děti i rodinný doprovod.
Novoměstská nemocnice již delší dobu usilovala o výstavbu nového dětského oddělení. Stará budova, jejíž některé části pocházely z padesátých let minulého století, už neposkytovala potřebný standard. „Byla zde nutná výměna elektroinstalací, vody a odpadů. Také dispozičně již budova přestávala vyhovovat současným potřebám,“ upřesňuje náměstek Jiří Drdla. Pacienti a zdravotníci se nového oddělení dočkají v moderním pavilonu, který bude splňovat veškeré požadavky kladené na poskytování zdravotních služeb v současné době. „Budova dětského oddělení je koncipovaná jako pasivní dům, takž očekáváme i mnohem úspornější provozní náklady než tomu bylo doposud,“ upozorňuje náměstek Drdla na jednu z předností nového dětského pavilonu. Jeho výstavba by měla být hotová koncem roku 2018.
Vizualizace
nového dětského pavilonu:
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se