Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání
Vyberte:
Problémy definované v rámci Fóra Kraje Vysočina 2012
1. |
Zachovat české zemědělství a lesnictví na venkově |
2. |
Zajistit vhodné bydlení pro ohrožené skupiny obyvatel (zmírnit sociální vyloučení) |
3. |
Standardizovaně sledovat výstupy vzdělávání na širším rozsahu znalostí, dovedností a kompetencí |
4. |
Zvýšit prevenci ve zdraví |
5. |
Omezit vznik odpadů (nestavět spalovnu) |
6. |
Zlepšit stav železniční a silniční infrastruktury a současně snížit tranzitní dopravu |
7. |
Koordinovat a zefektivnit dopravní obslužnost v regionu |
8. |
Realizovat regionální a integrované nakládání s odpady |
9. |
Snížit kriminalitu (rizikové chování dětí a mládeže) |
10. |
Nedostatečná informovanost rodičů při volbě střední školy |
Nyní čeká tyto problémy ověření sociologickým průzkumem za účasti 3 000 obyvatel z celého regionu. „Teprve průnik výstupů tematických stolů s výstupy průzkumu objektivně ukáže nejvážnější problémy kraje pohledem veřejnosti,“ uvedl Martin Hyský, radní Kraje Vysočina pro oblast regionálního rozvoje.
Fórum organizuje Kraj Vysočina v rámci projektu Zdravý Kraj Vysočina a místní Agenda 21 ve spolupráci s Národní sítí Zdravých měst a regionů ČR. Vysočina je prvním z krajů v ČR, který dle této metodiky postupoval, ale fóra jsou podle metodického postupu Národní sítě zdravých měst ČR již tradičně pořádána v řadě měst a obcí ČR. Na Vysočině jsou to např. Jihlava, Nové Město na Moravě, Třebíč, Velké Meziříčí i Vesnice roku 2012 Kraje Vysočina – Křižánky.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se