Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Dokumenty odborů > Odbor ekonomický > Veřejné sbírky


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

Veřejné sbírky

Záložky hlavní nabídky

Vyberte:

Vnitřní integrace úřadu

Projekt Vnitřní integrace krajského úřadu Kraje Vysočina řeší problematiku „kultivace“ vnitřních systémů chodu úřadu, zejména softwarových komponent pro zpracování agend a zajištění vazeb vůči Informačnímu systému základních registrů (ISZR) a Portálu veřejné správy (PVS). Projekt obsahuje jak samotné napojení na základní registry, tak i ostatní nutné komponenty k úspěšné integraci krajských informačních systémů na základní registry a naplnění zákona o základních registrech jako je identity management (IDM), logovací systém, groupware a DMS (document management system):
 

 
 

IDM umožňuje centralizovanou správu organizační struktury a přístupových práv, je zpravidla napojen na personální systém a následně dále přenáší a aktualizuje adresářovou službu organizace, udržuje evidenci uživatelů a jejich zařazení v organizační struktuře, spravuje profily a řídí přístupová oprávnění do aplikací.

Logovací systém je automatizovaný systém, který umožňuje zajistit přes celou infrastrukturu úřadu detekci, zpracování a uchování událostí a provést odpovídají reakci na dané IT události.

Groupware je programové vybavení, které obsahuje nástroje pro spolupráci a komunikaci více uživatelů v lokální síti, intranetu nebo internetu, umožňuje realizovat potřebné interakce mezi uživateli a slouží jako základna pro následnou analýzu a archivaci. Umožňuje skupinám lidí zachytit a sdílet informace tak, aby byla práce snadná, rychlá a intuitivní.

DMS je systém určený ke správě elektronických dokumentů nebo dokumentů převedených do digitální podoby například skenováním. Výstupy lze propojit s portálovým řešením a spisovou službou. Cílem systémů DMS je poskytnout okamžitý přístup ke správným dokumentům bez ohledu na jejich umístění a formát. Umožňují nejen aktuální dokumenty rychle získat a najít, ale také zajistit jejich bezpečnost díky přesnému vymezení přístupových práv jednotlivých uživatelů.  

logo IOP8 

 
 
Zodpovídá: Ing. Táňa Mrázková
Vytvořeno / změněno: 13.10.2014 / 13.10.2014

Počet návštěv: 5979
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek