Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Servis pro samosprávu > Právní předpisy kraje a rozhodnutí hejtmana > Pravidla


 

Pravidla

Záložky hlavní nabídky

Vyberte:

Výběrová řízení na dodavatele

 

 
 

Poskytovatelé sociálních služeb, kteří budou financováni z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost v rámci scvháleného projektu "Podpora vybraných sociálních služeb na území kraje Vysočina – individuální projekt", musí být vybráni na základě veřejných zakázek. S ohledem na větší množství veřejných zakázek, kterých je třeba k výběru poskytovatelů jednotlivých sociálních služeb, byl na základě vyhlášené veřejné zakázky malého rozsahu na služby vybrán  administrátor, který zajistí průběh jednotlivých výběrových řízení v souladu se zákonem č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách, ve znění pozdějších předpisů a bude organizovat a administrovat výběrová řízení na dodavatele vybraných sociálních služeb. Administrátorem se stala Regionální poradenská agentura, s.r.o., Starobrněnská 20, 625 00 Brno, IČO 26298163. Náklady na tuto činnost jsou financovány z Evropského sociálního fondu prostřednictvím Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost a ze státního rozpočtu.

 

Odkazy

 
 
Zodpovídá: Bc. Roman Sýkora
Vytvořeno / změněno: 27.12.2009 / 27.12.2009

Počet návštěv: 35177
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek