Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O kanceláři
Aktuální ročník soutěže Zlatý erb tak získal přídomek: "ZE 2022 - ročník služeb". Soutěž je pravidelně organizována v krajských kolech a v navazujícím celostátním kole. Veškeré další informace jsou uvedeny v Propozicích soutěže na internetových stránkách https://www.zlatyerb.cz. Účast v soutěži je pro města a obce zdarma.
Hlavní ceny budou v krajském i celostátním kole uděleny v kategoriích nejlepší webová stránky města a nejlepší webová stránka obce.
V celostátním kole bude udělena také Cena za nejlepší turistickou prezentaci, kde mimo měst a obcí mohou soutěžit i kraje a organizace turistického managementu.
Dále budou v celostátním kole hodnoceny inovativní elektronické služby, pokud budou při přihlašování do soutěže samostatně nominovány a vyhoví podmínce inovativnosti.
Jak se soutěže zúčastnit?
Krajského kola soutěže Zlatý erb se mohou zúčastnit města a obce kraje se svými oficiálními webovými stránkami, elektronickými službami a turistickými webovými prezentacemi.
Formulář přihlášky do soutěže je k dispozici na webové stránce soutěže https://www.zlatyerb.cz
Kraj Vysočina současně vyhlašuje kategorii pro Sbory dobrovolných hasičů Kraje Vysočina.
Soutěžící se mohou přihlašovat prostřednictvím webového formuláře na adrese https://www.zlatyerb.cz/vysocina
Uzávěrka příjmu přihlášek je stanovena na 7. 3. 2022 do 14:00 hod., porota zahájí své hodnocení 9. 3. 2022.
Slavnostní vyhlášení krajského kola soutěže v Kraji Vysočina se bude konat v sídle Kraje Vysočina 12. dubna 2022 v 15 hodin.
Více informací:
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se