Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Kultura a památky > Kultura > Příspěvkové organizace zřizované Krajem Vysočina > Ohlédnutí za uplynulými roky
Vyberte:
Stánek Kraje Vysočina vsadil na biatlon už v minulém roce, kdy region hostil světový pohár v tomto populárním sportu a obrazně řečeno si prošel zatěžkávací organizační zkouškou. Stejně jako organizátoři biatlonového podniku i realizační tým expozice Kraje Vysočina posunul biatlon a jeho prezentaci o obrovský kus cesty dál – v letošním roce bude možné díky doprovodnému programu nejen trénovat střelbu, ale také vystoupat na nejvyšší stupně vítězů, s patřičnými poctami se nechat profesionálně zvěčnit a díky celé řadě doprovodných soutěží neodcházet s prázdnou. To vše v důsledně okopírované kulise novoměstského biatlonového areálu a za dohledu biatlonových rozhodčích, kterými se po dobu veletrhu stávají všichni zástupci vystavujících měst a organizací. Část programu bude věnována také připomenutí pátého výročí existence krajské destinační agentury Vysočina Tourism. Díky její spolupráci se subjekty podnikajícími nebo působícími v cestovním ruchu bude nabídka turistických atraktivit na stánku Kraje Vysočina pestrá a kraj tak bude moci představit všechny své významné turistické oblasti. Návštěvníci stánku P 122 budou moci také ochutnat regionální speciality a seznámit se s tradičními řemesly.
Expozice Kraje Vysočina, jejíž realizace je spolufinancována z ROP Jihovýchod, se představí na výstavní ploše 180 metrů čtverečních a 17. ledna ji krátce po 11 hodině slavnostně otevře hejtman Kraje Vysočina Jiří Běhounek.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se