Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Informační technologie > Mezinárodní projekty
"Domníváme se, že současná nízká návštěvnost turistů v našem regionu neodpovídá potenciálu, který na Vysočině je, ať už z hlediska životního prostředí a vzhledu krajiny, tak třeba i památek a jiných zajímavostí," uvedl ředitel krajského úřadu Zdeněk Kadlec. Rada kraje Vysočina rozhodla o přidělení zakázky na realizaci kampaně firmě Medial Agency. Z výběrového řízení bylo podle hejtmana vyřazeno osm uchazečů. Rozhodovalo se mezi zbývajícími třemi nabídkami.
Na Vysočině loni podle Českého statistického úřadu nocovalo 366.300 turistů. V uplynulém roce se pokles týkal počtu cizinců i domácích hostů. Čechů se však v kraji i tak ubytovalo 315 000, zahraničních návštěvníků bylo 51 300.
Součástí krajské mediální kampaně bude inzerce v novinách a v rozhlase; zajímavosti Vysočiny budou přibližovat také spoty promítané před programem v kinech. Letní část kampaně bude zaměřena celorepublikově. Do lyžařských a běžkařských areálů chce kraj ale lákat především obyvatele ze sousedních krajů, pro které může být cesta na Vysočinu výhodnější než pobyt v horách. Letáky se zimní nabídkou budou ve vybraných okresech roznášeny až do domácností.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se