Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Tiskové zprávy > 2017
V odborné diskuzi bezmála 70 účastníků nebudou chybět ani aktivity a opatření kraje reagující na novinky z legislativy, především k cílům materiálového využívání odpadů a zákazu skládkování. Zazní také informace od provozovatelů kolektivních systémů zaměřených na recyklaci obalů, zpětný odběr elektrospotřebičů, tonerů a pneumatik. Zástupci Jihlavy, Nového Města na Moravě, Žďáru nad Sázavou a Telče představí řešení odpadového hospodářství svých měst.
„Kraj a kolektivní systémy EKO-KOM, ASEKOL, ELEKTROWIN a ECOBAT společně podporují oddělený sběr využitelných složek komunálních odpadů a předcházení vzniku odpadů na Vysočině. Z projektu spolupráce jsou spolufinancovány aktivity zaměřené na technickou podporu a na ekologickou osvětu odborné i laické veřejnosti. V kraji jsou realizovány například soutěž obcí My třídíme nejlépe, pokračuje projekt Recyklujeme s hasiči, byly oceněny nejlepší školy ve sběru papíru a baterií, uskutečnila se řada tematických akcí pro veřejnost. Připravujeme konferenci příkladů dobré praxe k předcházení vzniku odpadů i sběrovou soutěž pověřených úřadů s finanční podporou charitativního projektu vítězného úřadu,“ řekl k dlouholeté spolupráci Martin Hyský, radní kraje pro oblast zemědělství a životní prostředí.
„V Kraji Vysočina máme jednu z nejhustších sběrných sítí. Zaměření na její efektivní využívání přispěje k optimalizaci obecních systémů nakládání s odpady i k plnění cílů Plánu odpadového hospodářství Kraje Vysočina na období 2016 až 2025,“ uzavřel Martin Hyský.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se