Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > zápisy ze zasedání
Vyberte:
Tento týden byl projekt Spolupráce škol a firem a žákovské minipodniky podpořený z OP Vzdělávání pro konkurenceschopnost ukončen. Poslední tečkou byla podnikatelská prezentace společností.
Postřehy jednotlivých týmů:
ZŠ a MŠ Luka nad Jihlavou
Tým ve složení Dušan Polák, Adéla Löflerová,
Matěj Ludaš: „Mezi celou řadou činností asi nejraději vzpomínám na tu, kdy jsme v týmu společně kótovali květináč větších atypických rozměrů, rozhodovali jsme o jeho materiálu. Zajímavá byla i návštěva dílen stavební školy v Heleníně, kde jsme mohli sami vyrábět ze dřeva.“
ZŠ Jihlava, Křížová 33
Zástupce týmu Michal Vrzáček: „Založili jsme společnost FajnWood Nábytek. Hodně nás překvapily náklady na měsíční provoz dílny – 600 tisíc korun bylo opravdu hodně.“
ZŠ a MŠ Studená
Jediná čistě dívčí společnost. I slečny ze Studené pracovaly se dřevem, patřily k velice zdatným podnikatelům. Navíc v jejich společnosti fungovala propracovaná hierarchie povinností. Více o jejich práci na truhlarstvi-lipa.webnode.cz.
„Fungování firmy i té fiktivní nebo školní je především o komunikaci, o dobré atmosféře. Vždy je to tak, že někdo dělá více, někdo méně. Platí že mnoho věcí je možné odhadnout, mnoho věcí se musíte naučit, vyzkoušet nebo zkazit. Podnikání je i o štěstí. Věřím, že podnikatelská zkušenost a také možnost práce v dílnách Střední školy stavební Jihlava všem absolventům projektu přinesly nové zkušenosti,“ komentovala aktivitu radní Kraje Vysočina pro oblast školství, mládeže a sportu Jana Fialová.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se