Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro novináře > Tiskové zprávy > 2010
Nominace skutků a projektů je spuštěna prostřednictvím internetu, a to strukturovaně v jednotlivých kategoriích tak, aby se při hodnocení mohly lépe porovnávat. „Skutky fyzických osob lze nominovat v oblastech sociálně-zdravotní, kultura a umění, životní prostředí, volný čas dětí a mládeže, poradenství, vzdělávání a osvěta. Projekty právnických osob lze nominovat v sociální oblasti, ekonomické oblasti, oblasti sídel, staveb a bydlení, oblasti životního prostředí a v oblasti vzdělávání,“ uvedl Martin Hyský, radní Kraje Vysočina pro oblast regionálního rozvoje.
Nominace bude možné také zasílat poštou. Formulář bude k dispozici na webových stránkách www.kr-vysocina.cz/skutekroku a využít lze také nominační formulář, který organizátoři umístí do lednových novin Kraj Vysočina. Ten stačí vyplnit a zaslat na adresu: Krajský úřad Kraje Vysočina, Odbor regionálního rozvoje, Žižkova 57, 587 33 Jihlava (na obálku prosím připište heslo SKUTEK ROKU 2012). Navrhovatel není omezen počtem návrhů.
Veřejnost bude moci o navržených skutcích jednotlivců hlasovat od 1. března 2013 do 15. dubna 2013. Projekty právnických osob bude vybírat odborná porota. Slavnostní vyhlášení vítězů je naplánováno na červen 2013.
V loňském roce získalo cenu Skutek roku 24 projektů a skutků fyzických osob.
Soutěž je vyhlašována v rámci projektu Angažovanci (Zvýšení kvality místní Agendy 21 prostřednictvím zapojení aktivních občanů do rozvoje regionu), který je realizován v rámci česko-rakouské přeshraniční spolupráce.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se