Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Servis pro obce > Metodická pomoc obcím > Tajemnící obecních úřadů
Zápis z 1. zasedání rozpočtové komise
Rady kraje Vysočina
konaného dne 30. srpna 2001
Přítomni:
- 11 členů rozpočtové komise Rady kraje Vysočina – viz presenční listina
- Anna Krištofová – vedoucí ekonomického odboru KrÚ
- Michal Šulc – tajemník komise
Navržený program jednání:
1. Zahájení jednání, vzájemné představení členů komise
Předseda Miloš Vystrčil přivítal všechny přítomné. Vyzval členy komise, tajemníka a přítomné hosty, aby se krátce představili. Dále přednesl program 1. zasedání rozpočtové komise. Tento program byl bez připomínek přijat.
2. Úkoly rozpočtové komise
Miloš Vystrčil nastínil hlavní úkoly komise, a to podílení se na přípravě rozpočtu kraje, sledování naplňování rozpočtu a práce na aktualizaci Programu rozvoje kraje Vysočina.
3. Projednání předložených materiálů
V úvodu předseda poukázal na pracovní materiály, které byly členům komise s předstihem rozeslány.
Prvním bodem projednávání byl jednací řád komisí. Předseda vyzval přítomné, aby vznesli případné připomínky k tomuto dokumentu.
Usnesení 001/01/01/RpčK
Rozpočtová komise Rady kraje Vysočina
bere na vědomí
jednací řád komisí, který byl schválen Radou kraje Vysočina na 14. zasedání dne 29. května 2001 (usnesení č. 078/14/01/RK)
Pro hlasovalo 11, proti 0, zdrželo se 0.
Usnesení 002/01/01/RpčK
Rozpočtová komise Rady kraje Vysočina
stanovuje,
že z každého zasedání komise bude pořizován zápis.
Pro hlasovalo 11, proti 0, zdrželo se 0.
Předseda předal slovo Anně Krištofové, vedoucí ekonomického odboru KrÚ. Ta podala podrobný výklad k ostatním pracovním materiálům. Doplňující komentář zajistili předseda a tajemník komise.
Vedoucí ekonomického odboru hovořila o tvorbě a naplňování rozpočtu kraje. Zmínila dopis Eduarda Janaty ohledně úpravy vztahu státního rozpočtu k rozpočtu kraje, dále pak problematiku zákona č. 243/200 Sb. Tlumočila přítomným postup jednání hejtmanů kraje Vysočina a kraje Moravskoslezského na Ministerstvu financí ČR.
V rozsáhlé diskusi k tomuto tématu zástupci kraje zodpověděli členům komise všechny dotazy.
Josef Toufar, člen rozpočtové komise a ředitel Finančního úřadu v Jihlavě, přislíbil přítomným zajištění kompletních informačních materiálů souvisejících s problematikou daní a daňové výtěžnosti v kraji Vysočina.
4. Plán činnosti rozpočtové komise
Úkol:
Zpracovat návrh plánu činnosti rozpočtové komise a předložit jej členům komise ke schválení.
odpovědnost: předseda komise
termín: 2. zasedání rozpočtové komise
5. Různé
Diskutovalo se o organizačních záležitostech. Členové komise se vyslovili pro pravidelnost konání zasedání, a to vždy ve čtvrtek ve 14:30 každé dva až tři týdny dle momentální potřeby komise.
Dále se hovořilo o pracovních skupinách zřízených k aktualizaci PRKu, o problematice cestovních náhrad a parkování. Členové komise vyjádřili nutnost vyslechnout na zasedáních komise zástupce kraje pro oblast školství, dopravy a kultury.
Úkol:
Pozvat na zasedání rozpočtové komise Alenu Štěrbovou, zástupkyni hejtmana pro oblast školství, a podílet se na přípravě materiálů v souvislosti s tímto jednáním.
odpovědnost: tajemník komise
termín: 2. zasedání rozpočtové komise
Úkol:
Vyřešit otázku parkování pro členy rozpočtové komise.
odpovědnost: zapisovatelka
termín: 2. zasedání rozpočtové komise
6. Závěr
Na závěr poděkoval předseda všem přítomným. Termín 2. zasedání rozpočtové komise bude upřesněn na pozvánce.
RNDr. Miloš Vystrčil, v.r.
předseda rozpočtové komise
Rady kraje Vysočina
Zapsala dne 30. srpna 2001: Kateřina Nedvědová
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se