Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Kultura a památky > Zlatá jeřabina
Vyberte:
Zápis z 1. zasedání zemědělské komise
Rady kraje Vysočina
konaného dne 10. září 2001
Přítomni:
- 9 členů zemědělské komise Rady kraje Vysočina – viz presenční listina
- PhDr. Iva Galvasová – firma GaREP, spol. s r.o., Brno
- RNDr. Antonín Věžník - firma GaREP, spol. s r.o., Brno
- Ing. Pavel Hájek – vedoucí odboru životního prostředí KrÚ
- Ing. Martin Drápela – tajemník komise
Navržený program jednání:
1. Zahájení jednání, přivítání a vzájemné představení členů komise
Ing. Pavel Hájek, vedoucí odboru životního prostředí KrÚ, omluvil neúčast Václava Vacka, předsedy komise, a ujal se úvodního slova. Vyzval členy komise, aby se vzájemně představili a zároveň představil hosty z firmy GaREP, spol. s r.o., Brno – PhDr. Ivu Galvasovou a RNDr. Antonína Věžníka.
2. Aktualizace Programu rozvoje kraje Vysočina
Ing. Pavel Hájek předal slovo PhDr. Ivě Galvasové, ředitelce firmy GaREP, spol. s r.o., Brno. Ta podrobně pohovořila o charakteristice Programu rozvoje kraje Vysočina, jeho významu a smyslu pro kraj v souvislosti se vstupem do Evropské unie. Dále vysvětlila roli a přínos zemědělské komise a úloze firmy GaREP v procesu aktualizace Programu rozvoje kraje.
PhDr. Galvasová pohovořila o vytváření pracovních skupin k procesu aktualizace Programu rozvoje kraje. Podrobněji popsala význam a úkoly těchto skupin a jejich propojenost s komisemi rady kraje. Zdůraznila možnost přizvání externích odborníků do výše zmíněné pracovní skupiny.
RNDr. Antonín Věžník podal doplňující informace k výkladu PhDr. Galvasové..
Ing. Pavel Hájek otevřel diskusi k tomuto tématu. Oba hosté z firmy GaREP zodpověděli přítomným jejich dotazy a poskytli další potřebné informace k tématu.
Úkol:
Prostudovat materiály k Programu rozvoje kraje Vysočina dodané firmou GaREP, spol. s r.o., Brno, a sdělit písemně nebo e-mailovou poštou připomínky k těmto dokumentům.
odpovědnost: členové zemědělské komise
termín: 19. 9. 2001
3. Jednací řád komisí, organizační záležitosti komise
Ing. Petr Zgarba, místopředseda komise, pohovořil o organizačních záležitostech zasedání zemědělské komise.
Krátce komentoval jednací řád komisí, který byl schválen Radou kraje Vysočina s tím, že uložil členům komisí prostudovat tento dokument do příštího zasedání, tak aby ho mohla zemědělská komise svým usnesením vzít na vědomí.
Místopředseda otevřel diskusi k problematice plánu činnosti zemědělské komise.
Úkol:
odpovědnost: členové zemědělské komise
termín: 26. 9. 2001 (2. zasedání zemědělské komise)
Úkol:
odpovědnost: členové zemědělské komise
termín: 26. 9. 2001 (2. zasedání zemědělské komise)
Úkol:
odpovědnost: členové zemědělské komise
termín: 26. 9. 2001 (2. zasedání zemědělské komise)
4. Diskuse a různé
Místopředseda otevřel prostor pro dotazy a připomínky členů komise.
Diskutovalo se o významu a důsledcích aktivit zemědělské komise, o možném prolínání obsahu činnosti komise s jinými komisemi, dále pak o problematice lesů v Programu rozvoje kraje Vysočina.
Ing. Pavel Hájek a Ing. Petr Zgarba přislíbili zajištění informačních materiálů souvisejících s činností zemědělské komise.
Úkol:
odpovědnost: tajemník komise
termín: 26. 9. 2001 (2. zasedání zemědělské komise)
Úkol:
odpovědnost: tajemník komise
termín: 26. 9. 2001 (2. zasedání zemědělské komise)
5. Ukončení jednání
Na závěr poděkoval předseda všem přítomným. Termín 2. zasedání zemědělské komise určil na středu 26. září 2001 ve 14 hodin v zasedací místnosti Agrodomu v Jihlavě na ul. Fritzova.
Václav Vacek, v.r.
předseda zemědělské komise
Rady kraje Vysočina
Zapsala dne 12. září 2001: Kateřina Nedvědová
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se