Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Finance > Fond Vysočiny > Rada Fondu Vysočiny > podklady pro jednání
Vyberte:
Nedílnou součástí žádosti musí být:
1. žádost - průvodní dopis s odůvodněním, oč žádáte
v případě, že nestihnete žádost podat v zákonném termínu tedy do 30. září do průvodního dopisu uveďte, že o zápis žádáte v souladu s § 146 odst. 2 školského zákona s popsáním důvodu zmeškání termínu pro předložení žádosti
žádost o zápis školy nebo školského zařízení do rejstříku škol a školských zařízení pro následující školní rok se podává u příslušného krajského úřadu do 30. 9. (zákonný termín). V souladu s ustanovením § 146 odst. 2 správní orgán může ve výjimečných případech hodných zvláštního zřetele prominout zmeškání termínu pro předložení žádosti (mimořádný termín)
navrhovatelem žádosti je právnická osoba, v případě příspěvkové organizace může být navrhovatelem také její zřizovatel. Pokud je navrhovatelem žádosti příspěvková organizace, je součástí návrhu souhlas jejího zřizovatel
2. vyplněný formulář žádosti
doplnit údaje do formuláře (stačí vyplnit přílohu č. 1 a přílohu č. 3), viz příloha – formulář
3. stanovisko příslušného orgánu ochrany veřejného zdraví a stavebního úřadu, ze kterého vyplývá, že příslušné prostory lze užívat pro navrhovaný účel, včetně údaje o nejvyšším počtu osob, které lze v těchto prostorách vzdělávat nebo jim poskytovat školské služby
stanovisko příslušného orgánu ochrany veřejného zdraví obsahuje především vyjádření v tom smyslu, zda příslušné prostory jsou vyhovující z hlediska právních předpisů v oblasti ochrany veřejného zdraví
stanoviskem stavebního úřadu se rozumí doklad, ze kterého je patrné, pro jaký účel lze dané prostory užívat tj. kolaudační rozhodnutí, ohlášení stavby, stavební povolení, oznámení o užívání stavby nebo kolaudační souhlas nezbytný k započetí užívání stavby pro daný účel. Stanovisko stavebního úřadu se dokládá pouze v případě, že činnost předškolního vzdělávání nebo školské služby bude probíhat v prostorách, které nejsou ve školském rejstříku zapsány
z obou těchto dokladů musí být dále zřejmé, jakému nejvyššímu počtu osob lze v příslušných prostorách poskytovat předmětné vzdělávání (předškolní vzdělávání v mateřské škole, základní škole, základní umělecké škole …) a školské služby (ve školní jídelně, ve školní jídelně – výdejně, ve školní družině, ve školním klubu, v domu dětí a mládeže …), přičemž je nezbytné odvodit, že se jedná o počet osob, kterým je možné tyto služby poskytovat v jednom okamžiku
4. rámcový popis personálního a majetkového zajištění a financování činnosti školy nebo školského zařízení s ohledem na požadavky rámcového vzdělávacího programu, pokud je stanoven
v tomto dokladu je navrhovatel žádosti povinen rámcově popsat, jakým způsobem bude činnost školy nebo školského zařízení z těchto hledisek zajištěna
více informací najdete v návodu příloha - rámcový popis personálního a majetkového zajištění školy nebo školského zařízení a financování
5. souhlas zřizovatele s požadovanou změnou zapisovanou do rejstříku škol a školských zařízení projednaný radou obce/městyse/města
přikládá se v případě, že navrhovatelem žádosti je právnická osoba, tj. škola
Všechny dokumenty musí být originály nebo úředně ověřené kopie. Žádost zašlete na adresu: KrÚ Kraje Vysočina, OŠMS, odd. rozvoje vzdělávání, Žižkova 57, 587 33 Jihlava.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se