Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 
 

Odkazy


  • Místní agenda 21
  • bily pruh
  • Gemeinde 21
  • bily pruh
  • Zdravý kraj
  • bily pruh
  • Zapojené obce

  • Obyčtov
  • Pelhřimov
  • Polná
  • Račice
  • Radňovice
  • Radostín
  • Světlá nad Sázavou
  • Telč
  • Třebíč
  • Velké Meziříčí
  • Věžnice
  • Vír
  • Nové Město na Moravě
  • Mirošov
  • Malá Losenice
  • Lípa
  • Křižánky
  • Křídla
  • Kadov
  • Jihlava
  • Chotěboř
  • Chlumětín
  • Humpolec
  • Hodíškov
  • Cikháj
  • Černovice
  • Bory
 
 
 

Cesta: Titulní stránka > Spolupráce mezi místní Agendou 21 v Kraji Vysočina a programem "Gemeinde 21" v Dolním Rakousku > Projekt


 

Značka „VYSOČINA - regionální produkt"

Zájem o tématiku regionálních výrobků ze strany občanů je viditelný, povědomí o regionálních produktech, značce a souvisejících akcích se zvyšuje.
 

 
 

Nákup regionálních produktů

Sedm obyvatel Vysočiny z deseti se snaží kupovat potraviny a zemědělské produkty (mléko, sýry, maso, ryby, pečivo, ovoce, zelenina, víno, med apod.) regionálního původu. Čtyři obyvatelé kraje z deseti se snaží kupovat řemeslné výrobky (ze dřeva, skla, papíru, keramiky) a nebo přírodní produkty s regionálním původem (čaje, léčivé byliny, minerální vody, kosmetika). „

 

Znalost značky

Jestliže před rokem slyšel nebo věděl, že kraj Vysočina má pro regionální výrobky a produkty svoji značku, každý třetí obyvatel, letos na podzim to byl již každý druhý (46%).

Naprostá většina obyvatel Vysočiny souhlasí s tím, že zákazník, který si koupí značkový regionální produkt, podpoří konkrétního výrobce a ekonomiku regionu (90%) a pomáhá zviditelňovat celý region Vysočina, posiluje jeho image (80%).

 

Účast na akcích

Průzkum dále dokumentuje, že se propagační, prodejní a výstavní akce s nabídkou regionálních produktů zapisují do povědomí občanů. Každý třetí se již zúčastnil nějaké akce (výstavy, trhu, jarmarku apod.), kde byly regionální produkty představovány (36%). Z těch, kteří se doposud žádné takové akce nezúčastnili (64%), tvoří téměř dvojnásobek ti, kteří o akci věděli (40%), než ti, kteří deklarují naprostý nezájem (24%).

 

Co lze konstatovat…

Respondentům byla prostřednictvím průzkumu dána také možnost sdělit, co by je v souvislosti s regionální značkou a jí označenými výrobky zajímalo, co by potřebovali ozřejmit, více vysvětlit nebo doplnit. Značné množství a pestrost vznesených dotazů deklaruje nutnost adresných a jasných informací směrem k spotřebiteli – především o kvalitě produktů, od toho se odvíjející ceny a také sdělení, kde lze poptávku veřejnosti uspokojit a výrobky zakoupit.

 

 

      DEMA a. s. | Dům „U zlatého melounu“ | Michalská 12 | 110 00  Praha 1

      kontaktní telefon: 224 229 464 | e-mail: info@dema-praha.cz

      blíže k tématu viz www.dema-praha.cz/dl/Nku1009.doc

 

 
 
Zodpovídá: Jan Nechvatal
Vytvořeno / změněno: 1.12.2010 / 1.12.2010

Počet návštěv: 10096
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek