Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 
 

logo

 
 
 

Cesta: Titulní stránka > Kotlíkové dotace


 

Konec realizace Kotlíkových dotací v Kraji Vysočina III

Všechny projekty realizované v rámci projektu Kotlíkové dotace v Kraji Vysočina III musí být v souladu se Smlouvou o poskytnutí dotace zrealizovány do 31. 12. 2022.
Následně je nutné nejpozději do 31. 1. 2023 doložit na krajský úřad závěrečnou zprávu, společně s dokumentací potřebnou pro schválení a vyplacení dotace.
 

 
 
Do 31. 12. 2022 musí být projekt kompletně zrealizován. To znamená, že musí dojít k trvalému znehodnocení a likvidaci starého kotle na tuhá paliva a následné instalaci a uvedení do provozu nového ekologického zdroje tepla. Do tohoto termínu musí být také vystaveny i uhrazeny veškeré faktury nárokované k proplacení v rámci projektu.
V případě neočekávaných problémů, které příjemci nemohli ovlivnit (například dlouhé dotací termíny na dodávky zařízení a materiálu, nebo vytíženost topenářů), si mohou podat žádost o prodloužení termínu realizace. S ohledem na podmínky programu je možné požádat o prodloužení maximálně do 31. 5. 2023. Případné žádosti je však nutné podat před ukončením realizace projektu, tedy do 31. 12. 2022. 
 
 
Zodpovídá: Bc. Martin Čáp
Vytvořeno / změněno: 1.12.2022 / 1.12.2022

Počet návštěv: 299
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek