Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O kanceláři


 

Elektronické podatelny u orgánů veřejné moci - stav k 31.01. 2007

 

 
 

Materiál mapuje stav v zřizování elektronických podatelen u vybraných orgánů veřejné moci v České republice. Předmětem screaningu byly jen ty orgány veřejné moci, které v České republice mají postavení ústředních orgánů státní správy (26 subjektů), krajů, jako vyšších územních samosprávných celků (14 subjektů), a dále obcí, jako základních územních samosprávných celků  (6.249 subjektů), tedy celkem 6.289 subjektů. Stavem eGovernmentu u dalších 4.711 orgánů veřejné moci které v České republice působí se studie nezabývá.

 

 

Ze studie vyplývá, že z 26 ústředních orgánů státní správy splnilo zákonné povinnosti 24 subjektů, ze 14 krajů zákonné povinnosti splnilo 14 subjektů, z 205 obcí s rozšířenou působností (obec III. typu) zákonné povinnosti splnilo 198 těchto obcí, z 388 obcí z pověřeným obecním úřadem (obec II. typu) zákonné povinnosti splnilo 344 těchto obcí a z 5.656 obcí se základním rozsahem výkonu přenesené působnosti (obec I. typu) zákonné povinnosti splnilo 891 těchto obcí. Celkem tedy ze screaningu podrobených 6.289 subjektů splnilo ke dni 31.01. 2007 zákonné povinnosti 1.471 subjektů, což je 23,54 % z uvedeného počtu.       

 

 

 
 
Zodpovídá: Ing. Táňa Mrázková
Vytvořeno / změněno: 19.2.2007 / 19.2.2007

Počet návštěv: 36360
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek