Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Rodinný a sociální portál > Základní informace
vedoucí projektu: Mgr. Pavel Novotný (Zlínský kraj), e-mail: pavel.novotny@kr-zlinsky.cz
realizátor: Marbes Consulting s.r.o.
Cílem projektu je vybudování elektronicky podporovaného nástroje pro hlášení a vyřizování požadavků uživatelů primárně zaměřených do oblasti IT a spotřebního materiálu (s možností využití i pro jiné útvary např. hospodářská správa). Tento nástroj a procesy s ním související umožní dosažení větší efektivity a průhlednosti při správě uživatelských požadavků a kvalitnější podpory pro rozhodovací a plánovací procesy v organizaci.
Systém je modulárně orientovaný a navazuje na jiné systémy organizace jako je evidence zaměstnanců, znalostní báze, projektové řízení, evidence hardware a software, čímž je zajištěna jednotná datová základna potřebná pro dosažení aktuálnosti údajů potřebných pro rozhodovací procesy. Je počítáno s využitím tohoto systému pro další organizační složky kraje včetně nasazení systému jako nástroje pro zpracování požadavků na krajem poskytované služby ve vztahu k externím subjektům. Záměrem je zpřístupnění systému i městským a magistrátním úřadům, které se potýkají s obdobnou problematikou.
V současné době je systém nasazen na většině krajů, které využívají různé portfolio modulů projektu Helpdesk. Další rozvoj řešení se bude ubírat směrem k větší uživatelské přehlednosti a atraktivnosti, tak aby systém byl co nejintuitivnější. Dále bude vytvořeno jednotné rozhraní pro možnost využití datové základny pro různé reporty např. z datového skladu.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se