Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Rodinný a sociální portál > Projekty kraje financované z EU > Žijeme a pracujeme na Vysočině


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

Klíčové aktivity

 
 
 

Projekt se zaměřuje na subjekty zřízené Krajem Vysočina, s cílem vypracovat Metodiku opatření na podporu slaďování práce a rodiny do jejich personálního rozvoje a motivovat tak management k realizaci pracovní politiky přátelské k rodině.

 

Audity hodnotí nejen opatření, která byla již zavedena, ale odkrývají i další možnosti podniku a pomáhají s jejich realizací.

 

Audit probíhá ve třech stupních (analýza situace, vyhodnocení, navržení opatření). Je prováděn nezávislými externími auditory.

 

Výstupy:

 

výběr a oslovení 20ti příspěvkových organizací

 

realizace a vyhodnocení rodinného auditu ve 3 organizacích

 

zpracování Metodiky opatření na podporu slaďování pracovního a rodinného života do plánu personálního rozvoje zaměstnavatelů

 

workshop  - zaměstnavatelé v Kraji Vysočina, seznámení, příklady „dobré praxe“, cca 30 účastníků

 

Související odkazy

 
Rozbalit celý strom složek dokumentů
 

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Počet návštěv: 26517

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek