Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O kanceláři


 

Kraj podporuje kvalitu řízení svých příspěvkových organizací

Mezi cíle Kraje Vysočina patří růst vyspělosti jeho příspěvkových organizací a neustálé zvyšování kvality poskytované veřejné služby pro obyvatele, ať už v oblastech školství, sociální, zdravotnictví, kultury a jiných. Kraj Vysočina ve svých organizacích průběžně sleduje nastavení tzv. vnitřního řídícího a kontrolního systému, kde základní podstatou je kontrola efektivního nakládání s veřejnými prostředky v souladu se zákonnými normami a pravidly zřizovatele.
 

 
 

„Spokojení zaměstnanci jsou předpokladem pro kvalitně poskytnou službu, a tím i spokojeného klienta. Proto nám záleží na tom, aby každá naše příspěvková organizace byla finančně stabilní, kvalitně a efektivně řízená, s odborným personálem, pracující v souladu s právním řádem, a přitom s otevřeným lidským přístupem ke klientům,“ konstatuje hejtman Kraje Vysočina Vítězslav Schrek.


Kraj Vysočina zná náročnost a množství pravidel veřejného světa, které musí všechny veřejné subjekty i krajské organizace zvládat při své odborné činnosti. Také proto zřídil Projektovou kancelář Kraje Vysočina, která pomáhá primárně příspěvkovým organizacím při nastavení systému řízení a kontroly veřejných financí, v provozních záležitostech, sdílí mezi organizacemi dobrou praxi, sleduje nové trendy ve veřejné správě, a tím jim umožňuje věnovat více času kvalitě veřejné služby poskytované obyvatelům Vysočiny. „V současné době je trendem digitalizace finančního systému a oběhu účetní dokumentace. V pilotním projektu byl zaveden elektronický nástroj u deseti příspěvkových organizací a je velmi pozitivně vnímán. Naši pomoc stavíme na individuálnímu přístupu a nabídce šité na míru potřebám organizací,“ uvedla Erika Šteflová, ředitelka Projektové kanceláře.


Odbornou péči dostávají příspěvkové organizace a další subjekty také v oblasti veřejných zakázek a projektového managementu, kde se podařilo za 5 let připravit projekty za 2,5 miliardy korun.  Také vzdělávací kurzy, metodická pomoc v oblasti spisové služby, GDPR a vedení mzdového účetnictví doplňují komplexní nabídku poskytovaných sdílených činností.


Leták PKKV

  • Tisková zpráva Projektové kanceláře Kraje Vysočina

 
 
Zodpovídá: Ing. Jitka Svatošová
Vytvořeno / změněno: 24.6.2021 / 24.6.2021

Počet návštěv: 2682
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek