Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Rodinný a sociální portál > Základní informace
Nepřišla nám e-mailem odpověď o zpracování dávky.
Zpracování e-mailu s zajišťuje automat. Příčiny problémů mohou být následující:
V poslední době je stále častěji bohužel považována zpráva s daty, či odpovědí z automatu za spam. Namísto volaní na detašované pracoviště můžete použít tento postup:
Otevřete v internetovém prohlížeči http://extranet.kr-vysocina.cz/sber_dat, umožňuje zjistit stav poslední zpracované dávky, či data vložit do automatu bez funkčnosti vašeho emailového klienta. Pokud ve spodní části stránky zadáte vaše ičo , jméno, následně se vám zobrazí výsledek posledního zpracování dávky.
Postup zobrazení výsledku zpracování:
Účetní program generuje více výstupních souborů – který mám zaslat.
Do e-mailu vložte jako přílohu jen soubory s účetními větami. Soubor obsahující návěští (jedná se většinou o malé několikabytové soubory) do emailu vkládat nemusíte. Podrobnější informace vám sdělí autor účetního programu. Pracovníci KrÚ nemají bohužel přesné informace o desítkách účetních programů.
Jméno souboru s daty může být libovolné – doporučujeme např. Data.txt, většina programů generuje jméno souboru dle iča organizace, musí ale vyhovět následujícím podmínkám:
Zpracování odmítnuto z důvodu nějakého neznámého souboru.
Ověřte si, zda váš antivirový program automaticky nevkládá přílohu s informací o provedené antivirové kontrole. Pokud tento soubor nevyhoví kontrole je automatem odmítnut. Další zpracování dávky se liší dle vzniklé chyby.
Chyba soubor … nezačíná korektně
Soubor neobsahuje věty požadovaného formátu, nebo je v mailu přiložen další soubor, který vstoupil do zpracování. Zkontrolujte obsah souboru uvedeného ve výpisu v textovém editoru.
Soubor nesmí být zazipován, či jinak „zabalen“.
Jak správně napsat připomínku či dotaz e-mailem.
Rychlé vyřešení vašeho problému je možné pouze tehdy, pokud máme přesné informace popisující problém. Uveďte prosím tyto údaje:
IČO zařízení
Datum a hodinu zaslání dat e-mailem.
Pokud byla data zasílána z jiného emailu uveďte i tento email.
Jako přílohu vložte zasílaná data.
Popište problém. Pokud je možné připojte i dokumenty které popisovanou chybu obsahují – například odpověď automatu.
Výsledek zpracování, protokol.
Text odpovědi obsahuje následující zprávu:
Automatické zpracování dat v pořádku, dávka byla akceptována . . .
Dávka přijata bez připomínek.
Automatické zpracování dat skončilo s výhradou . . .
Protokol o zpracování obsahuje komplexní informace o zpracování dávky. Pokud bude chyba závažná, pracovníci KrÚ vás kontaktují.
Předávání výkazů (VYK): Chyby zaokrouhlení (korunové) ignorujte. Ostatní chyby je nutno řešit s kontaktní osobou krajského úřadu. Zvolte odpovídající odborně – ekonomický kontakt.
Automatické zpracování dat skončilo s chybou . . .
Dle protokolu je třeba opravit chyby
Text v protokolu:
#UCRIR1232 Vstup rozpočtu do dané organizace je blokován správcem automatu.
Vstup uvedených dokladů je blokován, ostatní doklady vstupovat mohou.
#UCRIB1251 Nalezená zpráva není elektronicky podepsána.
Elektronický podpis není podmínkou, pouze informativní hláška, ignorujte.
#UCRIU2101 48527467 - varování, doklad 198 již v měsíci existuje, původní záznamy se stejnou licencí budou anulovány ! 05.05.2004
Došlo k opakovanému zaslání dávky na automat, pouze upozornění, přepisují se pouze doklady odpovídajícího typu, ne celý měsíc.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se