Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Rodinný a sociální portál > Konference, přednášky
Vyberte:
POZVÁNKA
na zasedání Kontrolního výboru Zastupitelstva kraje Vysočina č. 7/2006
Vážená paní kolegyně,
Vážený pane kolego,
dovoluji si Vás pozvat na zasedání Kontrolního výboru Zastupitelstva kraje Vysočina č. 6/2006, které se bude konat v souladu s naším plánem
v pondělí 11. září 2006 od 9:30 hod.
v sídle Krajského úřadu kraje Vysočina, Žižkova 57, Jihlava
(budova A, zasedací místnost 2.15).
Návrh programu:
1. Zahájení, presence, schválení programu, schválení zápisu z KV 06/2006, kontrola úkolů;
2. Výsledky průběhu kontrolní akce, „Usnesení ZK v roce 2006 – zaměření na nesplněné úkoly a srozumitelnou formulaci“;
3. Stav a poznatky kontrolní akce „Kontrola systému řízení hospodaření teplem v organizacích zřizovaných krajem“;
4. Příprava kontrolních akcí plánovaných na 4. čtvrtletí r. 2006 :
a. životní prostředí;
b. informační toky, KrÚ, orgány kraje, zastupitelé, ostatní osoby podílející se na plnění funkcí kraje (např.: členové komisí, výborů, řídících výborů, pracovních a hodnotících skupin apod.);
5. Různé;
6. Závěr.
S předpokladem podání aktuální informace představitelem Rady kraje Vysočina resp. Krajského úřadu kraje Vysočina a otevření diskuse v rámci každého bodu.
V případě, že se tohoto zasedání nebudete moci zúčastnit, sdělte prosím svoji omluvu Kateřině Nedvědové na telefonním čísle 564 602 162 (popř. 724 650 156) nebo na e-mailové adrese nedvedova.k@kr-vysocina.cz.
S úctou
JUDr. Drahoslav Oulehla v. r.
předseda Kontrolního výboru Zastupitelstva kraje Vysočina
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se