Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O Vysočině > Organizace kraje > které organizace kraj zřizuje


 

Pozvánka na zasedání Sociální komise Rady kraje Vysočina č. 5/2004

20. květen 2004
 

 
 

POZVÁNKA

na zasedání Sociální komise Rady kraje Vysočina č. 5/2004

 

 

Vážená paní kolegyně,

Vážený pane kolego,

 

dovoluji si Vás pozvat na zasedání Sociální komise Rady kraje Vysočina č. 5/2004, které se bude konat

 

ve čtvrtek 20. května 2004 v 9:00 hod.

v budově Krajského úřadu kraje Vysočina, Žižkova 57, Jihlava

(pavilon A, zasedací místnost č. 2.21).

 

Návrh programu:

1.      Zahájení;

2.      Projednání aktualizované SWOT analýzy protidrogové prevence v PRKu

(Mgr. Alena Beranová);

3.      Aktualizace SWOT analýzy sociální oblasti v PRKu;

4.      Standardizace personálního vybavení domovů důchodců a ústavů sociální péče;

5.      Informace o přípravě na čerpání strukturálních fondů EU;

6.      Závěry IV. krajské konference NNO a možná spolupráce se sociální sekcí

(Mgr. Petr Jašek – zvolený zástupce konference NNO);

7.      Diskuse a různé;

8.      Závěr.

 

 

V případě, že se nebudete moci tohoto jednání zúčastnit, sdělte prosím svoji omluvu Kateřině Nedvědové na telefonním čísle 564 602 162 (případně 777 752 106) nebo na e-mailové adrese nedvedova.k@kr-vysocina.cz.

 

S díky a pozdravem

 

 

 

Bc. Ladislav Bárta v. r.

předseda Sociální komise Rady kraje Vysočina

 
 
Zodpovídá: admin
Vytvořeno / změněno: 10.5.2004 / 10.5.2004

Počet návštěv: 5355
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek