Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O kanceláři


 

Realizace rozvoje manažerských kompetencí a dispozic v oblasti řízení lidských zdrojů u vedoucích zaměstnanců

logolink

 
 
 

V přípravné fázi dojde k provedení analýz osobních profilů vedoucích pracovníků s důrazem na výkon kompetencí při řízení lidských zdrojů. Výstupy z provedených analýz profilů budou sloužit pro osobní rozvoj manažerů, efektivnější řízení lidských zdrojů, identifikaci potenciálu a zlepšení přístupu k interním procesům. Jako dílčí výstup budou sestaveny kompetenční modely vedoucích zaměstnanců.Navazovat bude dílčí aktivita realizace manažerského vzdělávání, které v sobě zahrnuje následující moduly (každý modul je organizován jako 2 denní a účastníci budou rozděleni do 3 skupin):

  • Strategické řízení
  • Koučování jako nástroj řízení zaměstnanců 
  • Jisté vedení a motivace při změnách - manažerská komunikace změn
  • Řízení rozvoje řízených zaměstnanců
 
 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > Finance > Finanční zdroje z EU > Projekty OPLZZ > Projekt Kvalita 10 > Realizace rozvoje manažerských kompetencí a dispozic v oblasti řízení lidských zdrojů u vedoucích zaměstnanců

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Počet návštěv: 97742

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek