Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Krajský akční plán rozvoje vzdělávání Kraje Vysočina > KAP III
Rozvojový program na podporu školních psychologů a školních speciálních pedagogů ve školách a metodiků – specialistů ve školských poradenských zařízeních v roce 2014
MŠMT prostřednictvím krajských úřadů vyhlásilo Rozvojový
program na podporu školních psychologů a školních speciálních pedagogů ve školách a metodiků – specialistů ve školských poradenských zařízeních v roce 2014 č.j.: MSMT- 9621/2014-2.
Podmínkou pro zařazení základní nebo střední školy do programu je naplnění alespoň dvou kritérií uvedených v Čl. 3 odst. 3 vyhlášení tohoto rozvojového programu:
Rozvojový program není určen pro školy samostatně zřízené pro žáky se zdravotním postižením.
Podávání žádostí:
Žádost včetně přílohy odešlete do termínu 30. 5. 2014 (u žádostí zaslaných poštou je rozhodující datum poštovního razítka) na adresu: Krajský úřad Kraje Vysočina, Odbor školství, mládeže a sportu, Žižkova 57, 587 33 Jihlava. Obálku označte "RP MŠMT psychologové".
Žádosti se podávají na krajském formuláři uvedeném na webu Kraje Vysočina nikoli na vzorovém formuláři MŠMT!
Upozornění:
Vzhledem k tomu, že MŠMT připravuje dodatek tohoto rozvojového programu, kterým předpokládá rozšíření okruhu žadatelů na školy církevní a soukromé, mohou tyto školy podávat žádosti již nyní. Pokud tento dodatek nebude vydán do doby posuzování žádostí, nebude se k těmto podaným žádostem přihlížet. Doporučujeme sledovat webové stránky MŠMT a kraje.
Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se