Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O Vysočině > Organizace kraje > které organizace kraj zřizuje


 

Úřednice/úředník na úseku správy realit/investic odboru majetkového

Dokument je uložen v archivu
kraj
Přihlášku v písemné podobě je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 9. 1. 2023 do 12.00 hod. Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny, e-podatelny na adresu posta@kr-vysocina.cz nebo poštou na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava. Kontaktní osoba:
Bc. Denisa Navrátilová, tel: 564 602 418, e-mail: navratilova.d@kr-vysocina.cz.
 

 
 

požadujeme:

  • vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo bakalářském studijním programu ve stavebním oboru nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou stavebního směru1) a nejméně 3 roky praxe z oblasti stavebnictví
  • orientaci v procesech přípravy a realizace investiční výstavby
  •  znalost obecně závazných předpisů z oblasti stavebního práva
  • schopnost logického, analytického a tvůrčího myšlení
  • samostatné uvažování a organizační schopnosti
  • komunikativnost a dobrou schopnost vyjednávání
  • vysoké pracovní nasazení, odpovědný přístup k plnění úkolů
  • dobrou uživatelskou znalost běžného kancelářského software
  • řidičské oprávnění skupiny „B“, schopnost a ochotu řídit služební motorové vozidlo při výkonu svěřených pracovních činností

 výhodou:

  • autorizace ČKAIT
  • orientace v problematice BIM (Building Information Modeling)
  • znalost rozpočtování staveb, ovládání programů KROS, CALIDA, ASPE, MS projekt

 nabízíme:

  • perspektivní pozici
  • zázemí stabilní organizace
  • pracovní poměr na dobu neurčitou
  • zahájení pracovního poměru možné po ukončení výběrového řízení
  • plný pracovní úvazek
  • 11. platovou třídu1), platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
  • odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu2)
  • trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu k zapracování
  • vstřícné pracovní podmínky a pestrý benefitní program

 uchazečka/uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:

  • jméno a příjmení, titul
  • datum a místo narození
  • státní příslušnost3)
  • místo trvalého pobytu
  • číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizí/ho státní/ho občanku/občana
  • kontaktní spojení (telefonní, e-mailové)
  • datum a podpis

 k přihlášce je nutno přiložit:

  • životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech
  • výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (u cizinců obdobný doklad příslušného státu)
  • ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

1)     Příp. s využitím výjimky v souladu s § 3 odst. 4 a souvisejícím odpočtem let započítané praxe v souladu s § 4 odst. 7 písm. d) nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.

2)     Podmínky dle Části šesté, Hlavy III., zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů.

3)     Úřednicí/úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státní/m občankou/občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizí/m státní/m občankou/občanem a má v České republice trvalý pobyt.

Přihlášku v písemné podobě je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději dne 9. 1. 2023 do 12.00 hod.

Přihlášku podejte prostřednictvím podatelny, e-podatelny na adresu posta@kr-vysocina.cz nebo poštou na adresu Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava.

Kontaktní osoba: Bc. Denisa Navrátilová, tel: 564 602 418, e-mail: navratilova.d@kr-vysocina.cz.

Úplné znění inzerátu najdete v níže uvedené příloze.

 

Odkazy

 
 
Zodpovídá: Jana Činčárová
Vytvořeno / změněno: 28.11.2022 / 28.11.2022 | Zveřejnit do: 9.1.2023 | Úřední deska od-do: 28.11.2022-9.1.2023

Počet návštěv: 1381
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek