Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O kanceláři


 

Vysočina nově využívá vlastní nákupní portál. Výrazně šetří peníze i čas

Kraj Vysočina a jeho příspěvkové organizace už zhruba dva měsíce využívají k nákupu nejběžnějších kancelářských potřeb novou aplikaci s názvem Nákupní portál Kraje Vysočina. Jde o unikátní software v rámci něhož bylo za prvních osm týdnů provozu vystaveno 116 objednávek na nákup kancelářských potřeb od 53 organizací zřizovaných Krajem Vysočina v celkovém objemu přes půl milionu korun. Úspora v dosud realizovaných nákupech jednotlivých organizací se pohybuje nad 10 % dosavadní praxe.
 

 
 

Výhodou nákupního portálu Kraje Vysočina je podle Vladimíra Novotného, náměstka hejtmana Kraje Vysočina, velice jednoduché a intuitivní ovládání systému, jehož rozhraní a uživatelské úkony korespondují s formou e-shopů. „Důležité je, že organizace přesně ví, co právě objednává, ve stejném okamžiku má informaci o ceně a zná konkrétního dodavatele, může si zboží prohlédnout v obrazové galerii, která poskytuje i obsáhlou popisnou informaci. Každá naše organizace si objednává samostatně kdykoli podle svých potřeb, není tedy nutné nakupovat na sklad, odpadají časové prodlevy. Systém má zabudovaný schvalovací proces a respektuje zákonem dané mantinely,“ popisuje Vladimír Novotný. Zároveň pomocí tohoto nástroje sbíráme požadavky k realizaci veřejných zakázek. „Plná elektronizace procesu realizace veřejných zakázek na nákup informačních a komunikačních technologií umožňuje zkracovat dobu od zadání požadavku na soutěž do doby získání zboží  na nezbytné minimum. Zásadním pozitivem je minimalizace administrace,“ popisuje hejtman Jiří Běhounek. 


"Nový systém eviduje od začátku roku 66 zápisů a výsledkem je nákup ICT za více než 6 miliónů korun.Velkou výhodou nového portálu, který kromě přímého nákupu umožní i realizaci nových veřejných zakázek, je on-line přehled o nakupovaných položkách i cenách a nabízí sumarizaci potřeb krajských příspěvkových organizací. Ze strany uživatelů byla kladně kvitována jednoduchost ovládání i velice vstřícné a přehledné uživatelské prostředí," dodává Martin Kukla, náměstek hejtmana Kraje Vysočina pro oblast ekonomiky a majetku. 


  • více informací Dana Buřičová, odbor analýz a podpory řízení
    Krajský úřad Kraje Vysočina
    e-mail: tisk@kr-vysocina.cz
 
 
Zodpovídá: Ing. Jitka Svatošová
Vytvořeno / změněno: 9.6.2020 / 9.6.2020

Počet návštěv: 4070
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek