Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Rodinný a sociální portál > Konference, přednášky
Vyberte:
Kapacitami a rozšířením seznamu strategických profesí se tento týden zabýval Krizový štáb Kraje Vysočina. Na základě pokynu hejtmana bude kontrolována dostupná kapacita škol a krajský odbor školství, mládeže a sportu musí mít připravenu i variantu, kdy některé z určených zařízení ze seznamu vypadne z důvodu onemocnění personálu.
Seznam profesí, na něž se péče vztahuje:
Nově zařazené profese (Krajský úřad Kraje Vysočina, odbor školství, mládeže a sportu příslušné organizace už včera informoval).
Aby mohli zaměstnanci vybraných profesí své děti ve věku od 3 do 10 let umístit do škol určených hejtmanem Kraje Vysočina, musí je k poskytování péče přihlásit, pokud nemají péči zajištěnu jinak (např. v mateřské škole), přihláška k poskytování péče je dostupná v příloze tiskové zprávy. V zájmu koordinace o zajištění vyplnění přihlášek se doporučuje, aby zaměstnavatel doplnil do přihlášek potvrzení a ideálně hromadně je předal na určenou školu/školy z přiloženého seznamu (lze posílat i elektronicky). Přihlášku může alternativně doručit na školu i zaměstnanec (rodič). Škola po obdržení přihlášek kontaktuje rodiče a dohodne podrobnosti nástupu a provozu. Z technických důvodů bude péče poskytována zpravidla až den následující po obdržení přihlášky.
Tento postup se týká pouze poskytování péče dle výše uvedeného krizového opatření, profese nelze svévolně rozšiřovat.
Přehled určených škol a školských zařízení vč. přihlášky jsou vloženy v příloze této zprávy, viz níže.
Kontaktní osoby:
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se