Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Rodinný a sociální portál > Konference, přednášky
Vyberte:
Město Havlíčkův Brod bylo hostitelem prvního semináře zaměřeného na téma cíle udržitelného rozvoje a MA21. Jak uvedl na úvod semináře sám starosta Jan Tecl, město Havlíčkův Brod místní Agendu 21 realizuje od roku 2013 a dosáhlo už v této oblasti řady úspěchů. Lektorka Dana Diváková z Institutu komunitního rozvoje Ostrava podrobně představila účastníkům cíle udržitelného rozvoje a místní Agendu 21 jako metodu kvality veřejné správy, která na místní úrovni napomáhá naplňování těchto cílů. Zástupci z obcí, které dosahují v rámci České republiky nejvyšší úrovně v realizaci MA21, ukázali příklady ze své praxe. Místostarostka obce Bory Blanka Křížová seznámila účastníky se způsoby, jakými obec úzce komunikuje s veřejností. Následně starostka obce Zbyslavice Regína Vřeská přiblížila, jaké aktivity v rámci MA21 v jejich obci realizují. A nakonec koordinátorka Zdravého města Chrudim Šárka Trunečková přednesla konkrétní příklady provázanosti aktivit ve městě v rámci MA21. Pracovníci Odboru regionálního rozvoje z Krajského úřadu Kraje Vysočina představili realizaci MA21 na krajské úrovni a metodickou a finanční podporu realizátorů MA21 v regionu Vysočiny.
Další programově obdobný seminář se připravuje na úterý 9. 5. 2017 v Náměšti nad Oslavou. Program semináře je k dispozici v příloze. Zájemci o účast se mohou hlásit na níže uvedený kontakt.
Tato série vzdělávacích akcí probíhá v rámci projektu Podpora realizace MA21 v Kraji Vysočina, který je financován z Národního programu životního prostředí.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se