Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu > O kanceláři


 

Zajištění podpory prostřednictvím Personálního informačního systému (PIS)

logolink

 
 
 

Provedení analýzy bude zajištěno na začátku realizace projektu, kdy dojde k identifikaci požadovaných funkcionalit informačního systému pro potřeby personálního řízení (návaznost na analýzu a požadavky definované v rámci aktivity č. 1). Cílem integrovaného systému bude zajištění mapování výstupů a vazeb implementovaných na základě realizace Strategie řízení lidských zdrojů. Bude se tedy jednat o implementaci účinného nástroje pro řízení kvality systému řízení a rozvoje lidských zdrojů, který nastartuje proces neustálého zlepšování v oblasti lidských zdrojů. Aktivita bude realizována formou spolupráce dodavatele

a vybraných zaměstnanců úřadu, kteří budou tvořit realizační tým. V úvodu aktivity proběhne série intenzivních školení a konzultací, jehož cílem bude připravit tým pro výkon jejich činností.

 
 

Kontext

Umístění: Složky dokumentů > Finance > Finanční zdroje z EU > Projekty OPLZZ > Projekt Kvalita 10 > Zajištění podpory prostřednictvím Personálního informačního systému (PIS)

Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu

Počet návštěv: 99976

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Kontaktní informace

 
Kontakt:
Kancelář Kraje Vysočina v Bruselu, 20/22, Rue du Commerce, 1000 Brusel Ixelles, Belgie, e-mail: info@vysocina.eu
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek