Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Krajský úřad
„Hlavním tématem konference bylo zhodnocení realizace projektu a jeho dopady do sítě poskytovatelů sociálních služeb,“ řekl radní kraje pro sociální oblast Petr Krčál.
Jednoznačným přínosem projektu byla stabilizace sítě sociálních služeb na několik let dopředu. Díky financování z projektu byl uspokojen vyšší počet uživatelů služeb a zlepšila se jejich dostupnost pro obyvatele kraje. Skutečnost, že služby měly prostřednictvím projektu finanční prostředky zabezpečeny na více let, jim umožnila plánovat jejich rozvoj a zajistit i větší stabilitu z pohledu personálního zajištění služby. To se příznivě odrazilo v kvalitě poskytovaných služeb.
Dalším bodem konference byl nástin možností financování služeb po skončení projektu. S touto problematikou, včetně základních informací o Individuálním projektu Kraje Vysočina II., účastníky seznámil Jiří Bína z odboru sociálních věcí krajského úřadu.
V rámci konference vystoupili se svým programem i vybraní dodavatelé sociálních služeb. Šlo o ukázku hudební a taneční produkce uživatelů sociálních služeb, která přispěla k vítanému oživení celého setkání. Součástí konference byla také prodejní výstava výrobků uživatelů sociálně terapeutických dílen zapojených do projektu v prostorách foyer kongresového sálu. Výstava se setkala s velkým zájmem nejen účastníků konference, ale i návštěvníků z řad veřejnosti.
Konference umožnila nejen komunikaci zástupců místních samospráv s vybranými poskytovateli sociálních služeb, ale i předání zkušeností mezi jednotlivými dodavateli sociálních služeb.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se