Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Téma


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

Nemocnice Jihlava v novém kabátě

Nemocnice Jihlava v novém kabátě
Nemocnici Jihlava čeká velká změna. Ve spolupráci s jihlavskou Vyšší odbornou školou grafickou a Střední uměleckou školou grafickou (VOŠG a SUŠG Jihlava) uvede v život zcela nový vizuální styl, a to včetně nového loga. Jednotnou vizáž budou mít všechny nemocniční dokumenty (dopisy, prezentace, propagační materiály aj.), podpisy emailových zpráv, pozadí ploch počítačů, vzhled spořičů monitorů, vizitky, orientační systém, propagační materiály, webové stránky atd. Jedním z prvních materiálů, na kterém se nové logo objeví, budou vizitky vedoucích pracovníků nemocnice.
 

 
 

Využívání jednotné prezentace přispěje k jednotnějšímu působení nemocnice navenek. „Doufám, že naši pracovníci budou tuto jednotnou prezentaci aktivně a výhradně využívat. Dosud byl jednotný styl používán jen v některých případech, například na dokumentech. Nyní bychom rádi jednotnou prezentaci naší nemocnice, tzv. corporate identity, posílili,“ uvedl ředitel nemocnice MUDr. Lukáš Velev a dodal: „Možná to někomu připadá nedůležité, ale i tak zdánlivé maličkosti pomáhají k identifikaci organizace a tvoří o ní povědomí.“

 

Prvním krokem k jednotnému vizuálnímu stylu bylo vytvoření nového loga. To bylo vybráno z pěti desítek návrhů studentů 4. ročníku SUŠG Jihlava, kteří v rámci pololetní klauzurní práce dostali nelehký úkol: vytvořit pro Nemocnici Jihlava nový logotyp a corporate identity. „Zvítězilo logo Kristýny Slezákové, studentky 4. A,“ zveřejnila jméno vítězky Kateřina Hrubá, vyučující VOŠG a SUŠG Jihlava. Celková corporate identity nemocnice pak bude mixem komponentů z několika prací studentů.  Druhým úkolem, který studenti zpracovávali, tentokrát již v rámci maturitní práce na závěr školního roku 2010/2011, bylo navržení orientačního (navigačního) systému pro nemocnici. „Definitivní verze orientačního systému nemocnice bude zřejmě opět směsicí nápadů studentů,“ shrnula výsledek tvorby studentů Kateřina Hrubá. „Studenti i učitelé udělali velký kus práce. Patří jim upřímné poděkování,“ sdělil ředitel nemocnice Lukáš Velev.

 

Nemocnice má v plánu zavést jednotný vizuální styl nejpozději do konce roku 2011. Během následujících měsíců se tedy bude veřejnost setkávat jak se starým, tak i s novým vizuálním stylem nemocnice.

 

Převzato z: www.nemji.cz

  • více informací:
    Veronika Pysková
    tisková mluvčí
    Nemocnice Jihlava
    tel.: 603 839 575
    mail: pyskovav@nemji.cz

 

 
 
Zodpovídá: Jan Nechvatal
Vytvořeno / změněno: 30.8.2011 / 30.8.2011

Počet návštěv: 24416
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Další informace

 
  • Vysočina fandí kultuře
  • Zlatá jeřabina
  • Skutek roku
  • Muzeum4U
  • Fond Vysočiny
  • OPVK
  • Interreg
  • Zdravý kraj
  • CzechPoint
  • Vysočina - regionální produkt
  • ROP Jihovýchod
  • Čistá Vysočina
 

Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek