Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

Odstávka systému pro nabírání žádostí a předávání občanských průkazů a cestovních dokladů

Odstávka
V souvislosti s novelou zákona o občanských průkazech a zákona o cestovních dokladech bude ve dnech 24. prosince 2015 až 31. prosince 2015 odstávka systému pro nabírání žádostí o vydání občanských průkazů a cestovních dokladů a jejich předávání. Důvodem tohoto přerušení jsou technické úpravy, které vyžadují odstávku systému.
 

 
 

Podávat žádosti o vydání občanského průkazu a cestovního pasu a předávat vyrobené doklady bude možné na obecních úřadech obcí s rozšířenou působností, v hlavním městě Praze na úřadech městských částí nejpozději do 23. 12. 2015 včetně.


Odstávka


  • Více informací
    Ivana Schimmerová, 
    oddělení ostatních správních činností
    Krajský úřad Kraje Vysočina
    tel.: 564 602 179

 

Odkazy

 
 
Zodpovídá: Mgr. Ondřej Rázl
Vytvořeno / změněno: 1.12.2015 / 1.12.2015

Počet návštěv: 2505
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Další informace

 
  • Vysočina fandí kultuře
  • Zlatá jeřabina
  • Skutek roku
  • Muzeum4U
  • Fond Vysočiny
  • OPVK
  • Interreg
  • Zdravý kraj
  • CzechPoint
  • Vysočina - regionální produkt
  • ROP Jihovýchod
  • Čistá Vysočina
 

Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek