Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Samospráva > komise RK
Plán činnosti Sociální komise Rady kraje Vysočina
Termín |
Pracovní plán |
II. čtvrtletí roku 2005 |
· Projednání zásad pro podporu sociálních služeb poskytovaných obcemi a nestátními neziskovými organizacemi a výše prostředků potřebných pro tento účel · Problematika lidských práv v zařízeních sociálních služeb v souvislosti s kvalitou těchto služeb · Benchmarking ve veřejných službách jako nástroj k posouzení kvality, dostupnosti a efektivity sociálních služeb při plánování sítě · Návrh zákona o sociálních službách |
III. čtvrtletí roku 2005 |
· Seznámení se s grantovými schématy vypisovanými z Evropských strukturálních fondů a s jejich využitelností pro rozvoj v oblasti sociálních věcí · Projednání návrhů grantových programů z Fondu Vysočiny · Hospicová péče v kraji Vysočina · Analýza a koncepce péče o klienty s diagnózou demence · Plán investic kraje Vysočina v zařízeních sociální péče v souvislosti s jejich případnou specializací, zvyšováním kvality života v nich a s posouzením dostupnosti služeb |
IV. čtvrtletí roku 2005 |
· Tvorba sítě sociálních služeb v kraji Vysočina (financování služeb poskytovaných obcemi a nestátními neziskovými organizacemi v dalších letech, včetně vymezení služeb podporovaných krajem, komunitní plánování a standardizace kvality) · Porovnání efektivity sociálních zařízení zřizovaných krajem, obcemi a nestátními neziskovými organizacemi · Spolupráce s kurátory (seznámení se s rozsahem pomoci osobám ohroženým společenským vyloučením ze strany obecních úřadů a dalších institucí) |
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se