Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Tiskoviny kraje
Projekt podpořený v rámci programu Erasmus+ (KA2 – Strategická partnerství za účelem výměny zkušeností a dobré praxe) realizoval Kraj Vysočina v roli koordinátora, partnery byly Vysočina Education - školské zařízení pro vzdělávání pedagogických pracovníků a středisko služeb školám, příspěvková organizace, z Dolního Rakouska Amt der NÖ Landesregierung, Abt. Wissenschaft und Forschung, z Finska City of Tampere a z partnerského regionu ve Francii Rectorat of Reims, Lycée Hugues Libergier, Lycée Polyvalent Stéphane Hessel a region Grand Est jako asociovaný partner.
Cílem dvouletého projektu bylo především sdílení příkladů dobré praxe a výměna zkušenosti mezi různými typy subjektů v oblasti badatelsky orientované výuky. Každý z partnerů přinesl své zkušenosti, jak danou problematiku řeší a nabídl ostatním inspirovat se, objevovat nové metody a nápady, získat know-how tak, aby došlo ke zlepšení úrovně klíčových kompetencí a dovedností se zvláštním ohledem na jejich význam pro trh práce prostřednictvím strategického partnerství. V rámci projektu došlo zejména ke vzdělávacím aktivitám pro pedagogické pracovníky, pracovníky vedení škol a pracovníky z oblasti vzdělávání, výstupem pak byl mimo jiné i e-book, který shrnul výstupy projektu s popisem přístupu jednotlivých partnerů.
https ://padlet.com/cedareic/29hkanzrpdurpzac
Projekt je financován z programu Erasmus+, klíčové aktivity KA 2 - Strategická partnerství v oblasti vzdělávání (č. projektu: 2018-1-CZ01-K201-048113)
Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se