Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Krajský úřad > Získaná ocenění
Vyberte:
Na veletrhu Urbis Invest patří kraj Vysočina mezi tradiční vystavovatele. Region při této příležitosti každoročně prezentuje své investiční nabídky v podobě volných průmyslových zón, rozvojových ploch a brownfields.
Pravidelnými návštěvníky expozice jsou zástupci investičních a developerských společností, kteří získávají aktuální informace o investičních příležitostech regionu a vyhledávají konkrétní lokality či objekty dle cíleného zadání klienta. Novým segmentem návštěvníků se letos stali zástupci či majitelé firem a společností, kteří vystavovali své produkty v rámci Mezinárodního strojírenského veletrhu a využili možnost seznámit se s novými možnostmi rozvoje.
Vlivem současné ekonomické situace sílí trend přesídlení celých společností či provozoven do lokalit mimo nákladná průmyslová centra do oblastí, kde je cenově dostupnější pořízení či nájem ploch a objektů v efektní kombinaci s levnější a loajálnější pracovní silou. Vysočina je v tomto směru poptávanou lokalitou zvláště s přihlédnutím ke komfortní dojezdové vzdálenosti do Prahy a Brna s využitím dálnice D1. Návštěvníci expozice rovněž vysoce ocenili perspektivní rozvoj páteřní silniční sítě kraje Vysočina, která umožňuje přímé napojení k dálnici D1. Mnozí návštěvníci se přesvědčili, že Vysočina je region s vysokým potenciálem rozvoje.
V současné době je v kraji Vysočina k dispozici 411 ha volných ploch v 37 průmyslových zónách. Jejich přehled je dostupný na www.kr-vysocina.cz, v sekci dokumentů odboru regionálního rozvoje.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se