Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.

 

Cesta: Titulní stránka > Krajský úřad


 

Hlavní nabídka

Přeskočit nabídku
 
 

Výzva k podání nabídek, zadavatel: Vysočina, název zakázky: Zajištění výuky anglického jazyka pro pracovníky Zprostředkujícího subjektu Operačního programu Vzdělávání pro konkurenceschopnost, č. 8/2011

Doplněny informace k veřejné zakázce !
 

Odkazy


 
 
Upřesnující informace (na základě dotazu jednoho z uchazečů)  k "Technickým kvalifikačním předpokladům (bod 2.3 zadávací dokumentace), informace a Věstník zveřejněn dne 5. května 2011:

Min jazyková dovednost úrovně C1 je definována ve Věstníku MŠMT ČR, který je vyvěšen pod odkazem "zadávací dokumentací". Na str. 7 přiloženého dokumentu v příloze „Seznam standardizovaných jazykových zkoušek“  je uveden seznam zkoušek pro úroveň znalostí anglického jazyka č. 3. Znalost C 1 dle Společného evropského referenčního rámce odpovídá zkouškám uvedeným v části „úroveň znalostí“ s číslem 3.

 
 
Zodpovídá: Vendula Hanzalová, DiS.
Vytvořeno / změněno: 3.5.2011 / 3.5.2011

Počet návštěv: 8197
 

Zobrazit vyhledávací formulář »


 
 
 



Další informace

 
  • Vysočina fandí kultuře
  • Zlatá jeřabina
  • Skutek roku
  • Muzeum4U
  • Fond Vysočiny
  • OPVK
  • Interreg
  • Zdravý kraj
  • CzechPoint
  • Vysočina - regionální produkt
  • ROP Jihovýchod
  • Čistá Vysočina
 

Kontaktní informace

 
Kontakt:
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, IČO: 70890749, posta@kr-vysocina.cz, tel.: 564 602 111, fax: 564 602 420, skype: kruvysocina, ID datové schránky: ksab3eu

Úřední hodiny:
pondělí a středa: 8.00–17.00, úterý, čtvrtek a pátek 8.00–13.00
, Facebook Kraj Vysočina na Facebooku
Pokladna, CzechPOINT:
pondělí a středa: 8.00–12.00, 13.00-17.00.
 

Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.


 

Odběr novinek