Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Krajský úřad > Získaná ocenění
Vyberte:
Z důvodu nevhodných technických parametrů a četných dopravních závad na stávajícím silničním tělese se Kraj Vysočina rozhodl modernizovat úsek v intravilánu města Telč v délce 1,3 km. „Dvouletý projekt je rozdělen na dvě etapy. V letošní první etapě bude upraven úsek v ulici Hradecká, příští rok přijde na řadu ulice 9. května včetně vybudování dvou okružních křižovatek,“ uvedl Libor Joukl, náměstek hejtmana pro oblast dopravy.
Současně s krajskou rekonstrukcí silnice probíhá také rekonstrukce vodovodní a kanalizační sítě, chodníků a veřejného osvětlení. Investorem těchto prací je město Telč.
Projekt II/406 Telč – průtah získal podporu z Operačního programu Evropská územní spolupráce Rakousko – Česká republika 2007 – 2013. Celkové výdaje na modernizaci průtahu budou činit přibližně 25 miliónů korun. Dotace z Evropského fondu pro regionální rozvoj pokryje 85 % způsobilých výdajů projektu, 5 % tvoří příspěvek ze státního rozpočtu ČR a zbývající část financuje Kraj Vysočina ze svého rozpočtu.
Kraj Vysočina se za pomoci Operačního programu Evropská územní spolupráce Rakousko – Česká republika 2007 – 2013 dlouhodobě snaží o zlepšování dostupnosti hraničních přechodů a dalších dopravních návazností s Dolním Rakouskem. V předchozích dvou letech byly dokončeny projekty II/152 Jaroměřice nad Rokytnou – Dědice a II/408 Jemnice – most. Kromě investičních projektů na rekonstrukce dopravní infrastruktury je v realizaci také projekt na zpracování projektových dokumentací k budoucím dopravním stavbám.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Zpět do intranetu, Přihlásit se