Nacházíte se na archivních webových stránkách Kraje Vysočina. Jejich aktualizace byla ukončena k 31.12.2022. Nový web najdete zde.
Cesta: Titulní stránka > Samospráva
Dokument rozvíjí a specifikuje hodnoty definované ve vizi Krajského úřadu Kraje Vysočina. Vedení organizace k jeho vydání vedla zejména potřeba reagovat na zvyšující se nároky kladené na výkon veřejné správy jako služby občanům. „Dlouhodoběji jsem vnímal potřebu přesněji určit žádoucí způsoby chování a jednání našich zaměstnanců a naopak informovat podřízené o tom, co je méně vhodné, čeho by se měli v pracovním i civilním životě vyvarovat,“ zmínil ředitel úřadu Zdeněk Kadlec.
Smyslem kodexu je zdokonalovat firemní kulturu a přispívat k vytváření etického pracovního prostředí. Má svůj vnitřní i vnější cíl. Vnitřním cílem je pomáhat zaměstnancům Kraje Vysočina nalézt mravně přijatelná řešení v situacích, kdy se mohu nacházet v určitém konfliktu či dilematu. Vnějším cílem pak je zejména přispět ke zvýšení důvěry občanů ve veřejnou správu.
Etický kodex zaměstnanců Kraje Vysočina je přístupný široké veřejnosti. Jeho stručné a úplné znění lze nalézt na www stránkách kraje v sekci „krajský úřad“ (aktuálně na: http://www.kr-vysocina.cz/eticky-kodex-zamestnancu-kraje-vysocina/ds-302139/p1=52362).
Dokument není příkazem ani jinak závaznou normou. Jeho respektování je vázáno na svědomí a profesionální čest člověka - zaměstnance Kraje Vysočina.
Nový etický kodex zaměstnanců v praxi nahrazuje předchozí dokument vydaný v roce 2006. Byl vytvořen v rámci projektu realizovaného Krajem Vysočina pod názvem „Řízení lidských zdrojů v podmínkách Krajského úřadu kraje Vysočina“ financovaného z Operačního programu Lidské zdroje a zaměstnanost.
Zobrazit vyhledávací formulář »
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.
Krajský úřad Kraje Vysočina, Žižkova 1882/57, 586 01 Jihlava, 2002–2021 webmaster@kr-vysocina.cz
Prohlášení o přístupnosti Přihlásit se